۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۸۸۹۹۵
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

اعتماد به آمریکا بی عقلی است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعتماد کردن به دولتمردان آمریکایی با آن سابقه تاریک و سیاه شان را بی عقلی توصیف کرد و گفت: جمع آوری تابلوهای «صداقت آمریکایی» سبب برگزاری جشنواره و مسابقه «مرگ بر آمریکا» و همچنین خروش «مرگ بر آمریکا» در مجلس و نمازجمعه شد و جوشش انقلاب جدیدی را به‌وجود آورد.
مجتبي رحماندوست، عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي

مجتبی رحماندوست، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نصب تابلوهای «صداقت آمریکایی» در سطح شهر را بجا دانست و با اشاره به جمع آوری آن، گفت: نصب مجدد این تابلوها بجا است اما جمع آوری آنها احساسات انسان‌هایی که به آن معتقد بودند و حرف دلشان همین بود را جریجه دار کرد و سبب برگزاری جشنواره و مسابقه «مرگ بر آمریکا» و همچنین خروش «مرگ بر آمریکا» در مجلس و نمازجمعه شد.

وی خاطرنشان ساخت: خاموش کردن ظاهری جوشش انقلابی که به شکل تابلوهای «صداقت آمریکایی» تجلی پیدا کرده بود، سبب سربر آوردن جوشش انقلاب جدیدی شد.

رحماندوست آمریکا را ریشه شهادت 14 نفر از مرزبانان کشور دانست و با اشاره به جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: آمریکا در حال اجرای تهدیدات خود است و با چنین عملکردی اگر بگوید به من اعتماد کنید و کسی اعتماد کند، از نظر عقلی کاستی دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به این‌که اعتماد کردن دلیل می‌خواهد، تصریح کرد: با وجود سابقه تاریک و سیاه آمریکا درباره جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران دلیلی برای اعتماد به آمریکایی ها نداریم./956/ت302/ج

ارسال نظرات