۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۸۹۱۹۸
آیت الله طباطبایی نژاد مطرح کرد؛

نقش ویژه مرحوم عسگر اولادی در وحدت بخشی نیروهای انقلاب

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان با بیان سوابق انقلابی و مبارزاتی مرحوم حبیب الله عسگر اولادی، گفت: ایمان استوار و سماحت و بزرگواری ایشان کارنامه‌ای درخشان با سابقه ای بیش از پنجاه سال مبارزه در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت.
عسگر اولادي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، امروز در پیامی در گذشت یار دیرین امام و انقلاب،حبیب الله عسگر اولادی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

در نخستین روز ماه محرم‌الحرام خبر درگذشت یار دیرین و فداکار امام (ره) و انقلاب و از پیشکسوتان عرصه جهاد و مبارزه با نظام ستم‌شاهی مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادى موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

اراده قوی همراه با اندیشه بلند ، ایمان استوار و سماحت و بزرگواری ایشان کارنامه‌ای درخشان با سابقه ای بیش از پنجاه سال مبارزه در خط رهبرى و مرجعیت از خود به یادگار گذاشت.

آن فقید سعید از بنیانگذاران حزب مؤتلفه اسلامی بود و در وحدت بخشی نیروهای انقلاب نقش بسزائی داشت و ، پس از پیروزی انقلاب نیز علاوه بر خدمت در سنگرهای متعدد دولتی ، مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام، مؤسس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نماینده ولی فقیه در این نهاد مقدس و پشتیبان مخلص مبارزان و محرومان بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این مجاهد نستوه را به محضر مقام معظم رهبری، اعضاى محترم حزب مؤتلفه و پیروان خط امام و رهبرى و به ویژه خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن مرحوم را از درگاه الهی مسألت می‌‌نمایم./939/د101/س

ارسال نظرات