۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۸۹۲۰۴
مدیر حوزه علمیه آمل:

مقابله با انحرافات رویکرد اصلی مبلغان دینی باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که مقابله با انحرافات رویکرد اصلی مبلغان دینی باشد، خاطرنشان کرد: مبلغان باید در این فرصت ارزنده خرافاتی را که به دین چسبیده شده است را برای مردم تبیین کنند.
حجت الاسلام منصور يزداني، مدير حوزه علميه ابوالحسن اميرالمومنين آمل

حجت الاسلام منصور یزدانی، مدیر حوزه علمیه ابالحسن امیرالمومنین(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ماه محرم ماه ابراز عشق و ارادت به حضرت امام حسین(ع) است، گفت: باید از لحظه لحظه های این ماه نورانی در راستای ارتقای معرفت دینی خود بهره گیریم.

 

 

وی با اشاره به این که برخی از ایام به عنوان فرصتی ارزنده برای انسان بوده که باید به نحو شایسته ای مورد استفاده قرار گیرد، بیان داشت: انسان باید فرصت عمر خود را غنیمت شمرده و حرکتش را در مسیر تقرب الی الله قرار دهد.

 

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که تدبر در سیره نورانی امام حسین(ع) نجات بخش مسیر زندگی انسان است، ادامه داد: انسان باید در تلاش باشد تا سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

 

 

مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که ماه محرم فرصت ارزنده برای مبلغان دینی بوده تا در راستای ارتقای معرفت دینی و تعالی مردم گام بردارند، گفت: مبلغان باید با نیازسنجی از نیازهای روز جامعه به تبیین آن در جامعه بپردازند.

 

 

وی با اشاره به این که تبلیغ در فرصت کنونی به عنوان امری دقیق و متفاوت از گذشته است، بیان داشت: تبیین اهداف قیام سرور و سالار شهیدان باید به عنوان یکی از اقدامات ارزنده برای مبلغان دینی باشد.

 

 

حجت الاسلام یزدانی با تاکید بر این که مقابله با انحرافات رویکرد اصلی مبلغان دینی باشد، خاطرنشان کرد: مبلغان باید در این فرصت ارزنده خرافاتی را که به دین چسبیده شده است را برای مردم تبیین کنند.

 

 

مدیر حوزه علمیه آمل با بیان این که خرافات باید شناسایی شده و برای مردم بیان شود، گفت: تلاش والایی باید در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در میان آحاد جامعه وجود داشته باشد.

 

 

وی با اشاره به این که از جمله اموری که باید در تبلیغ دین به آن توجه شود جایگاه جهان اسلام است، گفت: استکبارستیزی از جمله پیام های حماسه عاشورایی سرور و سالار شهیدان بوده که باید به این امر مهم توجه شود.

 

 

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که انسان نباید تسلیم ظلم و ستم شده و باید ایستادگی داشته باشد، بیان داشت: انسان باید در تلاش باشد تا با استعانت از خداوند منان و سیره اهل بیت معصومین(ع) در مسیر حق و حقیقت گام بردارد./950/ت302/ب

ارسال نظرات