۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۸۹۲۴۸
استاندار جدید سمنان در دیدار امام جمعه دامغان:

امانت داری و صداقت راه خدمت به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار جدید سمنان در نخستین سفر رسمی خود به شهرستان دامغان با حضور در دفتر امام جمعه دامغان با حجت الاسلام سید محمود ترابی دیدار و گفت وگو کرد.
امام جمعه دامغان محمد وکيلي استاندار سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان محمد وکیلی، استاندار جدید سمنان، امروز در نخستین سفر رسمی خود به شهرستان دامغان پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان این شهرستان با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، امام جمعه دامغان با وی دیدار و در خصوص مسائل گوناگون استانی و شهرستانی بحث و تبادل نظر کرد.

 

امام جمعه دامغان در این دیدار پذیرش مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران و فرصت خدمت به مردم ولایت مدار و با بصیرت کشورمان را نعمتی الهی دانست که باید مسؤولان قدردان آن باشند و با مغتنم شمردن این مجال نهایت تلاش و توانایی خود را برای رفع مشکلات مردم و پیشرفت کشور بکار بندند.

 

نماینده ولی فقیه در دامغان حضور استاندار جدید با سوابق مدیریتی موفق و قابل توجه در دیگر استان ها را مزیتی برای مردم استان سمنان برشمرد و از وی خواست با انجام کار کارشناسی و استفاده از نیروهای با تجربه و خدوم بومی هر شهرستان نیازها، چالش ها و پتانسیل های هر منطقه را شناسایی و با برنامه ریزی دقیق و رعایت عدالت، به دور از آمار گرایی و خود محوری به پیشرفت همه نقاط استان سمنان کمک کند.

 

حجت الاسلام ترابی تبعیض در تقسیم منابع و امکانات بین شهرستان ها را یکی از مشکلات بزرگ استان در سالهای گذشته و دلیل کاستی های شهرستان دامغان عنوان و تأکید کرد: باید با صداقت، امانت داری، تعهد و درست کاری، اخلاق اسلامی و منش و کردار شایسته خدمت کنیم، این ها راه خدمت است راهی که می توانیم از آن طریق دین خود را به نظام اسلامی و شهدا ادا کنیم.

 

محمد وکیلی، استاندار سمنان هم در این دیدار با ارائه گزارشی از روند فعالیتهای استانداری، خدمت رسانی و قانون مداری را سرلوحه برنامه های خود بیان کرد و افزود: به دنبال آن هستیم با تعامل مناسب با مسؤولان شهرستانی، حرکت بر اساس تدبیر و همدلی و صداقت، در سایه الطاف الهی مشکلات مردم و جامعه را حل کنیم و تمامی شهرهای استان از جمله شهر تاریخی و شهید پرور دامغان را به وضع مطلوب تری برسانیم.

 

گفتنی است، امام جمعه دامغان در این نشست مشکلاتی همچون عدم تخصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروزه های در دست احداث و کم توجهی به میراث فرهنگی، افزایش سود بانکی و نیمه کاره ماندن برخی واحدهای مسکن مهر، تعطیلی سالن های ورزشی انقلاب، عدم توجه به اشتغال زایی و جذب سرمایه گزاران را یادآور شد و پیگیری و رفع آن ها را از استاندار جدید مطالبه کرد./977/پ202/س

ارسال نظرات