۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۸۹۳۸۰
در حضور آیت الله صافی؛

دانشجوی مسیحی آفریقایی شیعه شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از دانشجویان مسیحی آفریقایی همزمان روز پنچم محرم در دفتر حضرت آیت الله صافی حضور یافت و به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.
جوان مسيحي به دين مبين اسلام گرويد جوان مسيحي به دين مبين اسلام گرويد جوان مسيحي به دين مبين اسلام گرويد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یکی از دانشجویان  مسیحی آفریقایی در روز پنچم محرم در دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید حضور یافت و به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

 

در این جلسه نوارنی که تعداد زیادی از علماء، فضلا و عزداران حسینی حضور داشتند،  جوان مسیحی آفریقایی شهادت بر وحدانیت خدواند متعال،‌ رسالت حضرت خاتم الانبیاء (ص) و خلافت و وصایت حضرت علی (ع) و ائمه معصومین (ع) را بر زبان جاری کرد.

 

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در این مجلس معنوی و با شکوه ضمن بیاناتی ابراز کرد: برای  بنده بسیار مایه خوشبختی است که امروز و در ایام عزاداری حضت سید الشهداء (ع) ، این جوان به دین اسلام مشرف شد.

 

وی در ادامه خطاب به جوان تازه مسلمان بیان داشت: شما پیش خداوند  مقام بسیار بالا و والایی دارید و اکنون  پاک و پاکیزه هستی و من این افتخار بزرگ را به شما تبریک می­گویم و از خداوند  متعال می­خواهم در این راه بزرگ، همیشه موفق باشید.

 

 گفتنی است  حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع)، نام مقدس حسین را برای این جوان برگزید.

 

 این دانشجوی جوان در پایان جلسه، یک جلد  قرآن کریم را از حضرت آیت الله صافی  هدیه گرفت و حاضران با وی مصاحفه و تشرف وی به اسلام و مذهب والای تشیع را تبریک گفتند./998/پ203/ج

 

 

ارسال نظرات