۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۸۹۳۹۴
حجت‌الاسلام شجونی:

مرحوم عسگر اولادی به دنبال این بود که سران فتنه آدم شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران مرحوم عسگر اولادی را از سال‌ها پیش از انقلاب، تابع علما و مراجع به‌ویژه ولی فقیه امام خمینی(ره) دانست و گفت: مرحوم عسگر اولادی با برخی طرح‌ها حتی خودش را زیر سؤال می‌برد تا شاید سران فتنه آدم شوند و دست از لجاجت بردارند.
حجت‌الاسلام حعفر شجوني، عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز تهران

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مجاهد صادق، مرحوم شادروان حاج حبیب‌الله عسگر اولادی را از سال‌ها پیش از انقلاب، تابع علما و مراجع به‌ویژه ولی فقیه امام خمینی(ره) دانست و گفت: وی حزب مؤتلفه اسلامی را به دستور امام(ره) راه‌اندازی کرد زیرا ایشان فرمودند همه پراکندگی را کنار بگذارند و با هم ائتلاف کنند و حزب مؤتلفه حزب امام خمینی(ره) است.

وی افزود: مدتی بعد حزب مؤتلفه اسلامی دست به‌کار نظامی زد و به دستور مراجع، حسنعلی منصور را به جرم تصویب کاپیتولاسیون اعدام انقلابی کردند.

حجت‌الاسلام شجونی نمایندگی امام(ره) و سپس مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی(ره) و راه‌اندازی جبهه پیروان خط امام و رهبری را از فعالیت‌های پس از انقلاب مرحوم عسگر اولادی مطرح کرد و با ابراز تأسف فراوان از فقدان و جای خالی او در شورای مرکزی، ابراز داشت: مرحوم عسگر اولادی بدون علما و مراجع نمی‌توانست زندگی کند و زندگی نمی‌کرد به‌طوری‌که هرسال چند بار برای زیارت مراجع تقلید به قم می‌رفت.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران صبوری و پاسخ دادن به سؤالات همراه با تحلیل را از ویژگی‌های مرحوم عسگر اولادی دانست و با بیان این‌که او حتی دلش برای سران فتنه می‌سوخت که چرا اینها اینقدر نادان هستند، افزود: مرحوم عسگر اولادی با برخی طرح‌ها حتی خودش را زیر سؤال می‌برد تا شاید سران فتنه آدم شوند و دست از لجاجت بردارند./956/پت302/ج

ارسال نظرات