۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۸۹۹۰۳
با همکاری حوزه های علمیه؛

نخستین کنگره ملی امام صادق برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین کنگره ملی امام صادق(ع) با هدف پرداختن به ابعاد سیاسی و علمی زندگی بنیانگذار مذهب جعفری بیست و هشتم دی ماه در خوی برگزار می شود.
 امام جعفر صادق(ع)

حجت الاسلام مقصود محمودی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی، در گفت‎و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی امام صادق‌(ع) در خوی گفت: این کنگره ملی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و با همکاری حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی در خوی برگزار می‌شود.

 

وی زمان برگزاری کنگره ملی امام صادق‌(ع) را بیست و هشتم دی ماه سال جاری، مصادف با سالروز ولادت این امام بزرگوار اعلام کرد و افزود: جهت دریافت مقالات علاقه مندان از اول مهر ماه فراخوان داده شده که تا کنون 25 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

 

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کنگره می‌توانند مقالات خود را در دو محور دانش و علم در شخصیت و اندیشه سیاسی و سیاست در زندگی امام صادق(ع) تا بیست و یکم آذرماه به نشانی خوی، بلوار شیخ نوایی، اداره اوقاف و امور خیریه خوی ارسال کنند.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی با اعلام این که پس از داوری مقالات در کمیته علمی، مقالات برگزیده در همایش ارائه و در مجله الکترونیکی ویژه همایش نیز منتشر خواهند شد، گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت همایش به نشانی www.c-emam-sadegh.ir  و یا مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند./936/ت303/ب

ارسال نظرات