۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۹۰۱۳۲

برگزاری کلاس های اخلاق در حوزه علمیه سلماس

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام علی (ع) سلماس گفت: کلاس های اخلاق برای طلاب به صورت هفتگی با حضور اساتید برجسته حوزه در این مدرسه علوم دینی برگزار می شود.
 کلاس طلاب

حجت الاسلام ابراهیم طباطبایی، مدیر حوزه علمیه سلماس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تشریح برنامه های مدرسه امام علی (ع) اظهار کرد: برنامه های آموزشی این مدرسه علوم دینی به صورت منظم و با حضور طلاب روزانه برگزار می شود.

 

وی با بیان این که کلاس های تربیتی، اخلاقی در کنار دروس آموزشی در برنامه تحصیلی طلاب گنجانده شده است، گفت: روزهای یکشنبه هر هفته کلاس های اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام طباطبایی گفت: همچنین روزهای سه شنبه هر هفته با حضور طلاب دعای توسل تلاوت می شود.

 

وی با اشاره به تشکیل روزانه 30 کلاس درس در مدرسه علمیه امام علی (ع) سلماس، گفت: کلاس های درس برای طلاب در شش پایه تحصیلی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام طبابایی با اشاره به اشتغال به تحصیل 120 طلبه در پایه های شش گانه در مدرسه علوم دینی امام علی (ع) سلماس، گفت: 23 نفر از این تعداد طلاب ورودی امسال هستند که با موفقیت دوره اختبار و تثبیت را گذراندند.

 

وی یادآور شد: در آزمون ورودی حوزه های علمیه در سلماس 80 نفر شرکت کرده بودند که 40 نفر موفق به ورود به دوره های اختبار و تثبیت شده بودند.

 

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه با اشاره افتتاح استاد سرای حوزه علمیه امام علی (ع) سلماس، افزود: بهره برداری از این استاد سرای شش واحدی همزمان با آغاز سالتحصیلی جاری آغاز شده است.

 

مدیر حوزه علمیه سلماس تصریح کرد: امسال با جذب شش استاد تعداد اساتید مشغول به تدریس در این مدرسه علمیه به ده نفر افزایش یافته است. /936/ت302/ب

ارسال نظرات