۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۱۹۰۱۳۹
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

اقدام تروریستی بیروت نشانه پیروزی ایران در مذاکرات است/ مذاکره برای مبارزه با آمریکا است

خبر گزاری رساـ رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: انفجار مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لبنان حاکی از پیروزی مذاکرات ایران با گروه 5+1 است که اسرائیلی ها به خشم آورده است.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، سه شنبه شب در هیأت عزاداران رزمندگان اسلام در سالن فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان گفت: انفجار در نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت به قدری سنگین و تحمل ناپذیر بوده است که دست به چنین اعمال غیر انسانی زدند. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با مدیریت مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی امکان هر گونه بهانه جویی را از سوی آمریکا و گروه 5+ 1 گرفته است و تیم مذاکره کننده دشمن در بن بست قرار گرفته که نتوانسته است برای خروج از آن راه حلی پیدا کند.

به گفته وی، جمهوری اسلامی برنامه ای برای غنی سازی اورانیوم 20 درصد نداشت اما این غربی بودند که مواد آن را به جمهوری اسلامی ندادند و ایران نیز به ناچار برای تإمین نیازهای خود مجبور به غنی سازی اورانیوم 20 درصد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب همچنین حضور غربی ها در پای میز مذاکره را غیر صادقانه خواند و افزود: غربی ها در بحث مذاکرات صادق نیستند و آنها داستان مذاکره را مطرح کردند تا از آن چماقی درست کنند تا به افکار عمومی دنیا اعلام کنند آنها صادق هستند اما این جمهوری اسلامی است که کوتاه نمی آید.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به سخنان اوباما گفت: رییس جمهور آمریکا مجبور شد بگوید فتوای رهبری ایران چنین است و این سخن به معنی قبول کردن امام خامنه ای به عنوان رهبر ایران است و ما به دنبال براندازی ایران نیستیم و یعنی ایران قبل از این که پای میز مذاکره برود این اعتراف ها را از آمریکا و اوباما گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: اوباما این حرفها را زد تا با رییس جمهور ایران مذاکره کند و سه بار تقاضا مذاکره دادند که هر سه بار رد شد به طوری که جوَی در رسانه‌ها و روزنامه‌های آمریکا راه افتاد که ایران، امریکا را تحقیر کرد و این برای اوباما خیلی بد شد.

وی در پایان افزود: مذاکره با آمریکا در جهت حرکت مبازره با امریکا است نه گام به عقب و نه صلح با آمریکا و دولت آمریکا نیز هیچ وقت سر میز  مذاکره با ایران حاضر نخواهد شد./939/پ202/ج

ارسال نظرات