۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۹۰۳۶۹
حجت الاسلام و المسلمین عاملی:

تنها دلیل مخالفت غرب و آمریکا با ایران ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، هدف نهایی آمریکا و غرب را محدود کردن قدرت ایران اسلامی در منطقه دانست و گفت: تنها علت مخالفت استکبار با برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، ایجاد محدودیت و ناتوان کردن جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به مذاکرات ژنو، گفت: هدف غرب از این مذاکرات، قطعا دفاع از حقوق بشر نیست بلکه آنها سعی می‌کنند تا با تهدید و فشار، ایران اسلامی را از ادامه مسیر پیشرفت و عزت خود ناامید کنند.
 

وی بزرگترین هدف آمریکا را نابودی کانون قدرت خاورمیانه یعنی ایران بزرگ دانست و افزود: در این مذاکرات هدف نهایی آمریکا محدود کردن قدرت هسته‌ای ایران است چرا که آمریکا همواره از رشد و پیشرفت ایران اسلامی در هراس بوده است.
 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، خاطر نشان کرد: آمریکا از سالهاست که با یورش به ده‌ها کشور حاکمیت ملی آنها را نقض کرده است و نمونه آنها را در عراق، افغانستان و اخیراً در سوریه به دست گروهک‌های ضد انسانی شاهد هستیم.
 

امام جمعه اردبیل، با اشاره به سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در شناخت اهداف استکبار تصریح کرد: تنها علت مخالفت آمریکا و غرب با برنامه صلح آمیز هسته ای ایران، ایجاد محدودیت برای جمهوری اسلامی ایران و عقب نشینی از حق و حقوق مسلم خود است تا آنها بتوانند با ناتوان کردن قدرت منطقه‌ای خاورمیانه به امنیت رژیم صهیونیستی کمک کنند.
 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، اظهار داشت: جامعه جهانی به این حقیقت رسیده که با قدرت‌طلبی، زورگویی و تحکم نمی‌تواند ایران اسلامی را در برابر خواسته‌های خود مطیع کند و جمهوری اسلامی ایران نیز با تانی و حوصله در حال به پیش بردن مذاکرات است.  

 

وی در ادامه خطبه ها به آغاز هفته بسیج نیز اشاره کرد و افزود: بسیج کلید طلایی انقلاب اسلامی است که در تمام صحنه ها از قبیل ایام دفاع مقدس توانست همه دشمنان را منکوب کند و با حضور قدرتمند پایگاه مردمی بسیج هیچ قدرتی جرعت نقض حاکمیت ملی ما را نداشته و خواهد داشت./937/پ202/ع
ارسال نظرات