۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۹۰۴۶۳

فرهنگ غربی در انگلستان متبلور شد

خبرگزاری رسا ـ پلیس انگلستان 3 زن که مدت 30 سال را در یک خانه به بردگی کشیده شده بودند، نجات داد.
برده داري

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، پلیس لندن 3 زن را که مدت 30 سال در خانه‌ای در جنوب لندن در شرایطی همچون برده‌ها نگهداری می‌شدند٬ نجات داده و یک زن و مرد را در ارتباط با این مسئله بازداشت کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز٬ پلیس لندن یک زن 69 ساله مالزیایی٬ یک زن 57 ساله ایرلندی و زنی 30 ساله از بریتانیا را که در خانه یک زن و مرد حدود 67 ساله در جنوب لندن همچون برده‌ها زندگی می‌کردند آزاد کرده‌ است.

 

پلیس می‌گوید این بدترین مورد برده‌داری در لندن است که با آن مواجه شده است. به گفته پلیس این سه زن از نظر روانی به شدت آسیب دیده‌اند و در طول 30 سال دسترسی چندانی به جهان بیرون نداشته‌اند.

 

در سال‌های گذشته چندین مورد مشابه به شدت در رسانه‌‌ها خبرساز شد. تابستان سال جاری در آمریکا 3 زن پس از 3 دهه زندانی بودن در خانه مردی 52 ساله آزاد شدند. سال 2006 ناتاشا کامپوش٬ 8 سال پس از ربوده شدنش توسط ولفگانک پریکلوپیل٬ پیدا شد. در نهایت سال 2009 ژوزف فریتزل اتریشی به اتهام 24 سال زندانی کردن دخترش٬ الیزابت فریتزل٬ در سلولی در زیرزمین خانه‌اش٬ به حبس ابد محکوم شد. الیزابت فریتزل که سال 2008 نجات پیدا کرد٬ از پدرش صاحب هفت فرزند شده است./1420/ 1409/ح

ارسال نظرات