۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۱۹۰۴۶۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بسیجیان برای تحقق آرمان های اسلامی بصیرت افزایی کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی از بسیجیان خواست تا برای تحقق آرمان های اسلامی و دینی برای خود و دیگران بصیرت افزایی و بصیرت گستری کنند.
بسیجیان برای تحقق آرمان های اسلامی بصیرت افزایی کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی شامگاه شنبه در همایش هزار نفری افسران جنگ نرم که با حضور هزار نفر از دانشجویان بسیجی خراسان شمالی در سالن امام رضا(ع) دانشگاه پیام نور این استان برگزار شد، عنوان کرد: یکی از ویژگی های بارز بسیجیان استکبارستیزی است.

 

وی با بیان این که بسیجیان می باید برای تحقق آرمان های اسلامی و دینی برای خود و دیگران بصیرت افزایی و بصیرت گستری داشته باشند، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند تا بصیرت را از ملت ما بگیرند و پس از آن نسبت به اجرای دیگر نقشه های شوم خود اقدام کنند.

 

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: دشمن در صدد است تا ملت مسلمان ایران را نسبت به ارزش های دینی و انقلابی غافل کند تا این ملت نتوانند در برابر کارشکنی ها و توطئه های آنها مقاومت کند.

 

به گفته حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در این زمینه باور به توانستن در بین مردم ایران خود گام مهمی در راستای غفلت زدایی به شمار می رود و باعث می شود تا توان مقاومت ما در برابر کارشکنی های دشمنان افزایش یابد.

 

وی اظهار کرد: از اوایل انقلاب تاکنون، بسیج در کشور به عنوان یک فرهنگ و جریان مثبت رو به رشد در بطن زندگی مردم وجود داشته و همواره نیز در برابر کارشکنی های دشمنان در صف مقدم مبارزه بوده است.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه استان خراسان شمالی عنوان کرد: پروژه ایران هراسی دشمنان نظام اسلامی نیز به دلیل واهمه آنها از روحیه بسیجی ملت ایران است.

 

به گفته وی امروز می باید با عزمی راسخ و اراده ای پولادین در برابر هجمه های مختلف دشمنان ایستادگی کنیم و در این زمینه نیز همواره گوش به فرمان مقام عظمای ولایت باشیم.

 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی هم در این همایش عنوان کرد: بسیج پیشتاز صحنه های حماسه و خدمت است.

 

وی با بیان این که در واقع بسیج و بسیجیان مظهر دفاع و جهاد همه جانبه هستند، اظهار کرد: در حال حاضر هم باید همه دشمن را به خوبی بشناسیم و با تمام توان در برابر توطئه های آنان مقاومت کنیم.

 

گفتنی است، در حاشیه این همایش کارگاه های آموزشی جنگ نرم ویژه دانشجویان بسیجی نیز برپا شد./9314/پ202/ب

ارسال نظرات