۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۰۴۷۲

همایش ائمه جمعه و جماعات قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش ائمه جمعه و جماعات قم شب گذشته با حضور طلاب، علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم در امامزاده جعفر(ع) قم برگزار شد.
گردهمايي ائمه جماعات مساجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ائمه جمعه و جماعات قم با هدف بصیرت افزایی و با حضور طلاب، علما، روحانیان و اقشار مختلف مردم شب گذشته در امامزاده جعفر(ع) قم برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم از سوی قاریان برجسته، علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ایراد سخن پرداخت.

سخنران دیگر مراسم همایش ائمه جمعه و جماعات قم که با همت اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، شهرداری منطقه شش و بسیج ناحیه سیزده استان برگزار شد سرهنگ موحد، فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) بود.

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) در سخنان با تبریک هفته بسیج به رسالت بی‌بدیل این شجره طیبه پرداخت و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری می‌فرمایند بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز بسیج در سراسر کشور از رشد و بالندگی خوبی برخوردار است و شهر مقدس قم نیز از این امر مستثنی نیست و این شهر مقدس با داشتن شش هزار شهید ولایت مداری خود را نشان داده است./993/پ203/ع

ارسال نظرات