۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۹۰۵۲۰
مدیر روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد:

فارغ التحصیلی 1200 نفر از دانشگاه قرآن و حدیث

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به تحصیل 5 هزار دانشجو در این دانشگاه گفت: تاکنون هزار و دویست نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
حسين سروش مدير روابط عمومي دانشگاه قرآن و حديث

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین سروش، مدیر روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث، گفت: دانشگاه قرآن و حدیث از سال 1384 به جذب و آموزش دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته‌های مختلف علوم قرآن و حدیث اقدام کرده است.
وی خاطر نشان کرد: در مقطع کارشناسی پذیرش از سه گروه آموزشی در رشته‌های علوم حدیث (حضوری و مجازی) علوم و معارف قرآن(حضوری و مجازی) کلام اسلامی و فقه و حقوق اسلامی صورت می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد: رشته علوم حدیث در چهار گرایش، علوم حدیث گرایش تفسیر اثری (حضوری و مجازی)، علوم حدیث گرایش نهج‌البلاغه (حضوری و مجازی)، علوم حدیث گرایش کلام و عقائد (حضوری و مجازی) و علوم حدیث گرایش اخلاق در این دانشگاه ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام سروش اظهار کرد: همچنین رشته‌های علوم قرآن و حدیث (حضوری و مجازی)، فقه و مبانی حقوق اسلامی، ارتباطات گرایش حج و زیارت با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی، روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت گرا، مدرسی معارف اسلامی گرایش قرآن و متون قم، تفسیر تطبیقی قم، علوم حدیث تطبیقی ‌قم‌، علوم قرآن و حدیث قم و تهران، کلام امامیه قم و تهران، مدرسی معارف اسلامی گرایش اخلاق در دانشگاه قرآن و حدیث ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار دانشجو در رشته‌های ارائه شده در حال تحصیل هستند، یادآور شد: تاکنون 1028 نفر از مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث به معرفی مرکز آموزش الکترونیکی پرداخت و گفت: به‌منظور گسترش برنامه‌های آموزشی دانشکده با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، پایگاهی با عنوان دانشگاه قرآن و حدیث در اینترنت ایجاد شده است.
وی بیان کرد: علاقه‌مندان با ثبت‌ نام در این مرکز می‌توانند با مراجعه به پایگاه www.ghu.ac.ir در هر ساعت از شبانه‌روز، دروس ارائه شده در این مرکز را به‌صورت مجازی بگذرانند و در پایان دوره، مدرک رسمی مورد تأیید وزارت، تحقیقات و فناوری را دریافت کنند.
گفتنی است، دانشگاه قرآن و حدیث قم در مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث واقع است./927/د102/ع

ارسال نظرات