۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۰۵۵۱
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

مهمترین بستر حاکمیت استکبار بر جهان، جهل است

خبرگزاری رسا - رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مهمترین بستر حاکمیت استکبار بر جهان، جهل است، گفت: امروز بشریت از ظلم استکبار رنج می‌برد و دنیا درگیر دردها، تجاوزها و زورگویی‌های مستکبران است.
سردار نقدي در تجمع تجليل از «حماسه عاشورايي مردم فلسطين در کربلاي غزه»
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر یکشنبه سوم آذرماه در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی کتاب مقاومت که در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شد، ابراز داشت: مهمترین بستر حاکمیت استکبار بر جهان، جهل است.
 
وی با بیان این‎که امروز بشریت از ظلم استکبار رنج می‌برد و دنیا درگیر دردها، تجاوزها و زورگویی‌های مستکبران است و بستر آن را جهل فراهم می‌کند، افزود: جهل یک حقیقت هستی است که تصور قدرت مطلق زمینی را در بسیاری از انسان‌ها فراهم می‌کند و آنها را خوفناک از سایر قدرت‌ها می‌کند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جهل از قدرت عظیم انسانی است و جهل به قدرت مردم و توانایی که خداوند بر انسان‌ها برای اثبات حق و تحقق عدالت داده است، بشر را در برابر زورگویان وا می‌دارد.
 
سردار نقدی ادامه داد: جهل در برابر استکبار و ظالمین است که زمینه نفوذ فریب و مؤثر واقع شدن تصویر مستکبران را فراهم می‌‌کند به گونه دیگر جهل به ماهیت انسان‌های مظلوم دیگر است که بر سر اختلاف بین گروه‌های مختلف از مستضعفین را و تن دادن به ظلم ظالمان را فراهم می‌آورد و جمعی جهل‌ها است که بستر ظلم استکبار است.
 
وی افزود: آگاهی و قلم گام نخست در برابر جهل و ایستادگی و مقاومت است، همچنین کتاب ستون فقرات آگاهی ‌بخشی به انسان‌ها در تمام عالم است.
 
سردار نقدی بیان کرد: وقتی که این کتاب و موضوع آن مقاومت و پایداری در برابر ظلم است، این اثر قطعأ مضاعف است، اما ما امروزه نیازمند توجه هرچه بیشتر به کتاب مقاومت هستیم.
 
وی اضافه کرد: به لطف الهی کتاب بزرگ عملی که امام‌(ره)‌ در پیشروی جامعه بشری گشود و با ایجاد نظام اسلامی و حاکمیت اسلامی و ایستادگی 30 ساله ملت ایران در برابر استکبار موج بیداری را در دنیا به راه انداخت. این موج نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در آمریکا نیز امواج وسیع بیداری را مشاهده می‌کنیم، اما به ثمر رسیدن آن نیازمند آگاهی‌های بیشتر و روزافزون است.
 
این مقام مسؤول گفت: دشمن در برابر این موج بیداری بیکار نمی‌نشیند، امروز خیل بزرگ آمریکا، رسانه‌هایی هستند آن هم به صورت یک جریان بزرگ تزویر که این جریان به گونه‌ای که استکبار و آمریکا امواج جنگ و آدمکشی را به راه انداختند و به لطف الهی در همه این موارد نیز ناموفق بوده و شکست خوردند.
 
وی ادامه داد: آنها با دادن کشته‌هایی و با هزینه کردن آبرو و اموالشان که به قیمت ورشکستگی آمریکا تمام شد، همه چیز را به سلطه خودشان در آوردند، اما مردم آنجا که برای رهایی دیکتاتور از آمریکا به خاطر رفتن دیکتاتورشان تشکر کردند، امروزه شعار آنها شعار نماز جمعه ایران است.
 
سردار نقدی ادامه داد: ‌آمریکا 17 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که روزانه چندین میلیارد دلار بر این بدهی‌ها اضافه می‌شود که باید گفت آمریکا یک ورشکسته است که حتی برای نیروهای سربازش هم نیز 30 هزار دلار لباس تهیه می‌کند که آنها در امان باشند و مجبور به پرداخت ماهی بیش از 4 هزار دلار به سربازانش است تا بتواند قدم به قدم از آنها در جنگ حفاظت کند.
 
به گفته سردار نقدی ابزاری که دشمن در عرصه اقتصادی،‌ رسانه‌ای و روانی بوجود آورده تنها با آگاهی بخشی می‌توان در برابر این ابزار ناجوانمردانه استکبار ایستاد و آن را خنثی کرد.
 
وی در پایان گفت: بنده دست همه نویسندگان و صاحبان قلمی که قلم خود را برای تعالی مقاومت و آزاد‌اندیشی مستضعفین و قیام در برابر زور به چرخش در می‌آورند را می‌بوسم./9598/د102/ی
ارسال نظرات