۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۹۰۶۴۹
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی مطرح کرد؛

ایجاد انحراف در مسیر حسینی جوانان هدف مهم رسانه‌های غربی

خبرگزاری رسا ـ نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) گفت: مرداک بزرگ ترین غول رسانه ای جهان درباره برنامه های ضد ایرانی خود گفته است که این برنامه ها با هدف ایجاد انحراف در مسیر جوانان از مسیر حسینی و عاشورایی به انجام می رسند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي، مدير حوزه علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، عصر امروز در چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز به حضور جوانان و نوجوانانی از دیگر کشور های در مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: این جوانان از کشور های دیگر در مناطق عملیاتی جنوب حاضر می شوند و از تربت شهدا تبرک می جویند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب «مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» تصریح کرد: عمق این مطلب امروز نمایان می شود؛ چرا که وجود روحیه عاشورایی در جوانان سبب اقتدار کشور می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی برگزاری جلسات و یادواره های شهدا را نبض جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن ایران اسلامی امروز از این ضربان نبض وحشت دارد.

وی با بیان این که جوانان جمهوری اسلامی همانند شهدای هشت سال جنگ تحمیلی آماده جانفشانی در مسیر اسلام هستند، خاطر نشان کرد: تبعیت از روحانیت و ولایت فقیه و عشق به امام حسین(ع) و وجود فرهنگ عاشورایی دو دلیلی بود که به تعبیر دشمنان عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تبلیغات رسانه ای شبکه های ماهواره ای با حمایت غرب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مرداک بزرگ‌ترین غول رسانه ای جهان درباره برنامه های ضد ایرانی خود گفته است که این برنامه ها با هدف ایجاد انحراف در مسیر جوانان از مسیر حسینی و عاشورایی به انجام می رسند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به آثار و برکات خون شهدا در نسل جوان و نوجوان امروز اشاره کرد و گفت: سبک زندگی حسینی که بسیاری از جوانان امروز در پیش گرفته اند از برکات خون شهدا است.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با بیان این که جهان در پیچ تاریخی بزرگی قرار گرفته است تصریح کرد: خون شهدا مهمترین عامل این پیچ تاریخی است.

وی در پایان تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس شهدا تابع ولی فقیه زمان خود بودند و جوانان امروز نیز باید چشم خود را به فرمایشات رهبری معطوف کنند./9464/پ202/س

ارسال نظرات