۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۹۰۷۶۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

موفقیت در مذاکرات مرهون مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تقدیر از تلاش ارزشمند دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه در مذاکرات ژنو، گفت: این پیروزی و موفقیت مرهون مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با تقدیر از تلاش ارزشمند دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه در مذاکرات ژنو، گفت: این پیروزی و موفقیت مرهون مقاومت و ایستادگی ملت غیور ایران است.

 

وی با اشاره به این که چنین دستاوردهایی به سبب پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بوده که همگان به امام و رهبر شایسته خود اقتدا کرده اند، بیان داشت: ملت ایران در سخت ترین تنگناها، فشارها و تحریم ها در کنار حقوق مشروع خود مقاوم و استوار ایستاده و تا آخر خواهد ایستاد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ایستادگی و مقاومت رمز موفقیت ها و افتخارات ملت ایران است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به همه حقوق مشروع خویش راهی جز ایستادگی و مقاومت بر اصول حق و مسلم جمهوری اسلامی ایران در چارچوب هدایت و رهبری مقام معظم رهبری نمی شناسیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که قدرت والای ملت ایران سبب عقب نشینی دشمنان شد، گفت: ملت بزرگ ایران با اتکا به توانمندی های داخلی، خوباوری و تکیه بر ارزش های والای دینی و اسلامی توانسته است این دانش را بومی کرده و بار دیگر دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.

 

امام جمعه آمل، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

وی با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هرحرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل معیار نظام جمهوری اسلامی را ولی فقیه دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه باید تبعیت از ولایت فقیه را بر خود یک تکلیف مهم بدانند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه با حرکت در مسیر ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان مشخص می شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در پایان، گفت: این دستاورد قطعی توافق اولیه ایران و به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای با گروه 1+5 را به مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم و ملت شریف ایران تبریک می گویم./950/ت302/ب

ارسال نظرات