۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۹۰۸۱۸
امام جمعه اصفهان:

توافق ایران دریچه ای برای تعامل با غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان از تدابیر و حمایت رهبر معظم انقلاب، از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تشکر کرد و گفت: حمایت های ایشان باعث دستیابی به این توفیق بزرگ هسته ای شد.
 امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، در مورد توافق ایران با گروه 1+5 گفت: حمایت حضرت آیت الله خامنه ای، راه را برای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باز کرد و اکنون نیز شاهد این موفقیت بزرگ برای ملت ایران هستیم.

 

وی با بیان این که مذاکرات این دور نسبت به دوره های قبلی بسیار متفاوت بود، گفت: مذاکرات قبلی به صورت تشریفاتی برگزار می شد، در حالی که مذاکرات این دوره بسیار جدی، سخت و منطقی بود و با توافق ایران با گروه 1+5 دریچه خوبی برای تعامل با غرب فراهم شد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به مقاومت مردم ایران در برابر تحریم های غرب افزود: غرب وقتی مشاهده کرد که وضع تحریم های متعدد هیچ تأثیری در خلل و عزم ایرانیان ندارد، با دیدگاهی جدید و معقول حاضر به پذیرش این توافق شد.

 

امام جمعه اصفهان با بیان این که دولت تدبیر و امید کار خود را بخوبی انجام داد، تصریح کرد: باید از حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز به دلیل حمایت و راهنمایی هایی که نسبت به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران اعمال کردند، تشکر کنیم.

 

وی با بیان این که این توافق قدم خوبی برای برداشتن گام های بعدی است، تصریح کرد: با این توافق راه برای توافق های بعدی باز شد و با این توافق بخشی از این ظلم کاهش یافت و جلوی تحریم های بعدی گرفته شد .

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به این نکته که با توافق قدری از سختی های معیشتی مردم ایران کاهش پیدا می کند، تصریح کرد: در زمان حاضر مردم و رسانه ها باید بگونه ای عمل کنند که آب به آسیاب دشمن نریزند.

 

لازم به ذکر است که ایران و گروه 1+5 پس از پنج روز مذاکره فشرده هسته ای در باره یک معاهده مشترک به توافق رسیدند./939/د102/ب

ارسال نظرات