۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۹۰۸۷۶
در یک افشاگری تازه؛

دست اسرائیل در دستان هالیوود

خبرگزاری رسا ـ دو سال قبل مئیر دورون و جوزف گلمن زندگی‌نامه تأیید نشده‌ای از آرنون میلچن را منتشر کردند که در آن آمده بود، وی به استخدام "دفتر ارتباطات علمی" اسرائیل درآمده است.
آرنون ميلچن تهيه کننده سرشناس هاليوود

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دویچه وله در خبری گفت: آرنون میلچن، تاجر اسرائیلی تبار و تهیه‌کننده شماری از فیلم‌های مشهور هالیوود همچون "زن زیبا" و "خانم و آقای اسمیت"، اعتراف کرده است که چندین سال به عنوان جاسوس برای اسرائیل کار کرده و برای این کشور سلاح خریده است.


این تهیه کننده سرشناس هالیوود، در یک مصاحبه تلویزیونی اذعان کرد که در دهه 70 و 80 میلادی به عنوان جاسوس و خریدار سلاح برای رژیم صهیونیستی کار کرده است.


در این مصاحبه که از شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، این تهیه کننده و سرمایه‌دار 68 ساله از جزئیات یک سری از مأموریت‌های مخفی پرده برداشت که به ویژه در راستای برنامه هسته‌ای این رژیم بوده‌اند و وی در آن شرکت داشته است.


آرنون میلچن اضافه کرده است که حتی پس از ورود به هالیوود نیز به فعالیت‌های مخفیانه خود ادامه داده و ارتباط نزدیکی با دولت اسرائیل داشته است. او خرید اسلحه برای رژیم غاصب صهیونیستی و نیز تبلیغ برای برنامه‌ هسته‌ای این کشور را از جمله فعالیت هایش عنوان کرده است.


قابل ذکر است دو سال قبل مئیر دورون و جوزف گلمن زندگی‌نامه تأیید نشده‌ای از آرنون میلچن را منتشر کردند که در آن آمده بود، وی به استخدام "دفتر ارتباطات علمی" اسرائیل موسوم به "Lekem" درآمده و در زمینه جمع‌آوری اطلاعات برای برنامه‌های مخفی دفاعی این کشور کار می‌کرده است.


آرنون میلچن تهیه‌کنندگی بیش از 160 فیلم را بر عهده داشته است. وی در این گفتگوی تلویزیونی که روز دوشنبه (25 نوامبر / 4 آذر) در برنامه "اوودا" پخش شد، افزوده است که شماری از چهره‌های سرشناس هالیوود نیز با وی در فعالیت‌های جاسوسی‌اش همکاری داشته‌اند.


وی از سیدنی پولاک، کارگردان آمریکایی که در سال 2008 درگذشت‌، به عنوان یکی از این افراد نام برده است. همچنین میلچن از یک "برنده اسکار" نام برده که او نیز به وی در این راستا کمک کرده است./1421/1409/ح

ارسال نظرات