۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۱۹۰۸۹۱
رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران:

بسیج سرباز نیرومند ولایت و پیشتاز در عرصه جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران ضمن تبیین ساختار و ویژگی‌های بسیج، گفت: بسیج به‌دلیل داشتن باور اسلامی و اعتقاد به مبانی دین، قرآن، فرهنگ اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) قطعا یک سرباز نیرومند، فداکار و پیشتاز در جنگ نرم خواهد بود.
حجت‌الاسلام اميرحسين شاهاني، رييس سازمان بسيج طلاب و روحانيون تهران بزرگ

حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی، رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشتند که تفکر بسیجی همواره باید یک تفکر رایج در جامعه اسلامی باشد، دلیل این موضوع را تأثیرات بسیار عمیق، سازنده و پیش‌برنده‌ تفکر بسیجی دانست.

وی تفکر بسیجی را منبعث از اسلام ناب محمدی ارزیابی کرد و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در همایش بسیجیان مبنی بر این‌که بسیجی یک عنصر مؤمن، انقلابی، عامل به مسائل اسلامی و اخلاق اسلامی و دارای روحیه خوداتکایی و خودباوری است، تأکید کرد: چنین عناصری قطعا موجب پیشرفت جامعه اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام شاهانی با بیان این‌که سازمان و نهاد بسیج اساسا نهادی است که همواره پرخیر و برکت بوده است، اظهار داشت: حضور بسیجیان در دوران جنگ هشت ساله تحمیلی باعث حفظ مملکت، دفع تجاوز دشمن و دشمن منکوب شدن او در سرتاسر جبهه‌ها شد.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ به حضور بسیج در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سازندگی و سیاسی پس از دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان این‌که تفکر بسیجی کشور را پیش برده است، افزود: در فتنه 78 و 88 حضور بسیج در صحنه باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی و به نتیجه نرسیدن طراحی‌های دشمن برای درهم شکستن انسجام مردم شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که اگر حضور بسیج نبود، کمیت ما لنگ بود، ابراز داشت: قطعا حضور بسیج یک حضور تأثیرگذار و امیدآفرین و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

حجت‌الاسلام شاهانی تفکر بسیجی را یک تفکر ارزشمند، بسیار مؤثر و پیش‌برنده برای ملت در هر زمان مطرح کرد و گفت: اگر خدای ناکرده این تفکر تضعیف شود و از بین برود، ما قطعا دچار شکست می‌شویم و انقلاب اسلامی توان حرکت و ادامه حیات سیاسی خود را نخواهد داشت.

رییس سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ بسیج را سرباز ولایت و اسلام دانست و با تأکید بر این‌که بسیج در خط مقدم مواجه با دشمنان به‌ویژه جنگ نرم است، اظهار داشت:جنگ نرم، یک جنگ همیشگی با اسلام و انقلاب است اما گاهی به‌ویژه وقتی جنگ نظامی نباشد، پرطمطراق‌تر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که جنگ نرم برای خنثی کردن نیروهای داخلی و مسلط کردن فرهنگ غرب بر کشور طراحی شده است، بیان داشت: بسیج به‌دلیل داشتن باور اسلامی و اعتقاد به مبانی دین، قرآن، فرهنگ اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) قطعا یک سرباز نیرومند، فداکار و پیشتاز در جنگ نرم خواهد بود.

حجت‌الاسلام شاهانی بسیجیان را پیشتازان و پیش‌قراولان جنگ نرم علیه دشمنان انقلاب و اسلام دانست و با اشاره به ضرورت تقویت خودسازی در بسیج، تصریح کرد: جنگ نرم علاوه بر بصیرت و آگاهی نیاز به خودسازی‌های معنوی و اخلاقی دارد که قطعا بسیجیان از این موضوع غافل نخواهند بود./956/ت302/ج

ارسال نظرات