۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۹۰۹۸۹
خطیب نماز جمعه دامغان:

تنها گزینه روی میز ایران پشیمان کردن دشمن از تجاوز است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: کسانی که مذاکره و توافق می کنند ولی مدام خطاب به ایران از روی میز بودن تمام گزینه ها سخن می گویند بدانند در نظام جمهوری اسلامی فقط یک گزینه روی میز است و آن پشیمان کردن متجاوز از هر نوع تعدی و تجاوز خویش است.
حجت الاسلام احمد فواديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فوادیان، امام جمعه موقت این شهرستان در خطبه های امروز نماز جمعه، عکس العمل های حکام رژیم منحوس و متجاوز اسرائیل و سردرگمی بعضی از دولت های مغرض منطقه به ویژه عربستان سعودی از نتایج مذاکرات ژنو را نشانه پیروزی ملت و نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: آنچه حاصل شد از برکت راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب، مقاومت و دعای مردم ، تلاش بسیار دولت و تیم مذاکره کننده و زحمات دولت های قبلی در زمینه مذاکرات هسته ای است.

 

خطیب نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا و متحدانش و لزوم حفظ هوشیاری دستگاه سیاست خارجی کشور، اضافه کرد: باید همواره مراقب عهد شکنی و فریب کاری غربی ها باشیم و با عزت و صلابت به آنها تفهیم کنیم که پاسخ نظام اسلامی و ملت ایران به هر نوع کینه ورزی و تعدی به حقوق حقه کشورمان بسیار پشیمان کننده خواهد بود.

  

حجت الاسلام فوادیان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) وجود مبارک و تلاش های آن  حضرت را بزرگترین زمینه ساز ترویج تشیع دانست و خاطر نشان کرد: امام سجاد(ع) توجه خاصی به امور فرهنگی جامعه زمان خود داشتند و در طول حیات پربرکتشان نقش بی نظیری در اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی و شیعی و جلوگیری از ورود ضد ارزش ها و عقاید غیر دینی در بین شیعیان داشتند.

 

امام جمعه موقت دامغان صحیفه سجادیه را بزرگترین و ارزشمند ترین یادگار زندگی پر برکت امام چهارم شیعیان برشمرد و افزود: آن حضرت با هدف ترویج احکام، عقاید و ارزش های اسلام ناب محمدی صحیفه را در قالب دعا برای شیعیان و همه اهل ایمان بجا گذاشته اند که به حقیقت لقب زبور آل محمد(ص) به آن داده شده است.

 

وی در ادامه با یادآوری فرارسیدن روز بزرگداشت عالم بزرگ جهان تشیع شیخ مفید(ره) او را امین امام زمان(عج) نامید و اظهار داشت: اگر مکتب شیعه امروز دارای فرهنگی پویا و متعالی است و شیعیان جایگاه و تحرکی در بستر فرهنگی دنیا دارند همه مرهون نظام مرجعیت شیعه و عالمانی همچون شیخ مفید است.

 

گفتنی است، گرامیداشت فرارسیدن 10 آذر ماه روز مجلس، سالروز شهادت روحانی مبارز و وارسته آیت الله مدرس و توجه دادن سران ممالک اسلامی و نهادهای بین المللی به ویژه سازمان ملل و شورای امنیت به ظلم روز افزون رژیم صهیونیستی نسبت به مردم بی دفاع فلسطین در پناه هیاهوی تبلیغاتی دشمنان از دیگر بخش های خطبه های نماز جمعه امروز دامغان بود/977/ پ201/ب

ارسال نظرات