۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۹۱۰۷۴

دیدار استاندار جدید آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین حسنی

خبرگزاری رسا ـ استاندار جدید آذربایجان غربی و سید کاظم میرولد معاون سیاسی وزیر کشور با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین حسنی با وی دیدار کردند.
ديدار استاندار آذربايجان غربي با حجت الاسلام و المسلمين حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سید کاظم میرولد معاون سیاسی وزیر کشور و قربانعلی سعادت استاندار جدید آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کردند.

 

پس از این دیدار جلسه شورای اداری استان و مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی آغاز شد که حجت الاسلام و المسلمین حسنی به علت کسالت نتوانستند در این مراسم شرکت کنند.

 

به علت عدم حضور حجت الاسلام و المسلمین حسنی در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی پیام وی قرائت شد.

 

امام جمعه ارومیه در این پیام آورده است: قربانعلی سعادت استاندار جدید آذربایجان غربی سابقه مدیریتی خوبی دارد که از این سابقه باید در راستای مدیریت بهتر استان استفاده کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسنی بر خدمتگزاری هر چه بیشتر استاندار و مدیریت جدید استان به مردم مومن و انقلابی استان تاکید کرده و افزوده است: خدمتگزاری به مردم باید در سرلوحه اقدامات استاندار جدید باشد.

 

وی آذربایجان غربی را استانی مرزی و مهم برای نظام عنوان کرده و یاد آور شده است : مردم غیور این استان مرزداران نظام جمهوری اسلامی هستند که به رغم وجود ادیان و اقوام مختلف در استان وحدت و همدلی بی نظیری در کنار هم زندگی می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرده است: مردم آذربایجان غربی وفاداری خود را در عرصه های مختلف به ولایت فقیه و نظام نشان داده اند و همیشه بر عهد و پیمان خود با نظام و انقلاب استوار بوده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسنی انقلاب اسلامی در این پیام انقلاب اسلامی را سنت حسنه امام راحل خوانده و تاکید کرده است: ما همگان وظیفه داریم این سنت الهی را حفظ و در راستای عزت اسلام و مسلمین حرکت کنیم.

 

گفتنی است، آیین تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی امروز با حضور آیت الله سید علی اکبر قریشی، عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام سیدمحمدفخری، مدیر حوزه های علمیه خواهران و حجت الاسلام سید محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، جمعی از روحانیون،مسؤولان و مقامات نظامی و انتظامی در سالن آمفی تئاتر اداره برق استان برگزار شد./936/د101/س

ارسال نظرات