۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۹۱۰۸۰
آیت الله قریشی خطاب به استاندار جدید آذربایجان غربی:

رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در آیین معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی خواستار تلاش هرچه بیشتر استاندار جدید برای حل مشکلات مردمی شد و ابراز امیدواری کرد: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان با حضور استاندار جدید در وضعیت بهتری قرار گیرد.
آيت الله قريشي نماينده خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیت الله قریشی، نماینده خبرگان رهبری، امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش های وحید جلال زاده در دوران تصدی استانداری آذربایجان غربی، گفت: ایشان در حل مشکلات مردم از هیچ کمکی دریغ نمی کردند.

 

وی توجه به مسائل مذهبی در دوران استانداری وحید جلال زاده را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: جلال زاده در سایر پست های مدیریت نظام اسلامی به کارگیری شود.

 

آیت الله قریشی تاکید کرد: قربانعلی سعادت از نیروهای مجرب کشور است که سابقه مدیریتی ایشان برگ برنده ای برای مدیریت استان است.

 

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: ما اطمینان داریم که استاندار جدید زمینه اتفاق و اتحاد و انسجام و آبادانی و توسعه را در استان فراهم کرده و برگ زرینی از عملکرد دولت را به جا خواهد گذاشت.

 

وی خواستار تلاش هرچه بیشتر استاندار جدید برای حل مشکلات مردمی شد و ابراز امیدواری کرد: وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم استان با حضور استاندار جدید در وضعیت بهتری قرار گیرد.

 

گفتنی است، آیین تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی امروز با حضور آیت الله سید علی اکبر قریشی، عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام سیدمحمدفخری، مدیر حوزه های علمیه خواهران و حجت الاسلام سید محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و جمعی از روحانیون و مسؤولان در سالن آمفی تئاتر اداره برق استان برگزار شد./936/پ202/س

ارسال نظرات