۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۹۱۱۸۸

تشریح فعالیت دفتر تبلیغات اصفهان در ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت های این مجموعه در ماه محرم امسال گفت: صدور احکام تبلیغی، ثبت گزارش تبلیغی، تاییدیه احکام تبلیغی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی محل اعزام به صورت کاملاً الکترونیکی انجام شده است.
حجت‌الاسلام حبيب‌الله ارزاني، رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه اصفهان،

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در گفت و گو با خبر نگار رسا در اصفهان  در مورد اعزام مبلغان دینی به شهرهای مختلف در ماه محرم و صفر گفت: در ماه محرم 750 نفر با دریافت معرفی نامه از دفتر تبلیغات استان به 8 استان کشور از جمله بوشهر، چهار محال وبختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه، شیراز و بعضی از شهرهای استان اصفهان اعزام شدند و این اعزام ها همچنان جز برنامه دفتر استان است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان درباره اعزام مبلغان افزود: از این 750 نفر، 560 نفر مبلغ برادر و مابقی مبلغ خواهر بوده اند و از این تعداد 500 نفر از مبلغان به شهرهای استان اصفهان اعزام شده اند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه خاطر نشان کرد: به علت کمبود منابع تامین مالی مبلغان، تعداد 200 نفر از این مبلغان صرفاً با ارائه معرفی نامه به امر تبلیغ پرداختند و تامین مالی تبلیغ به صورت بودجه از محل صورت گرفته است.

رییس دبیرخانه ادیان توحیدی در مورد نحوه اعزام مبلغیان خاطر نشان کرد: کلیه اعزام ها به صورت الکترونیکی بوده و صدور احکام تبلیغی ثبت گزارش تبلیغی، تاییدیه احکام تبلیغی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی محل اعزام به صورت کاملاً الکترونیکی انجام شده است.

وی در مورد نظارت دفتر تبلیغات بر کیفیت تبلیغ در ماه محرم عنوان داشت: نظارت بر عملکرد مبلغان اعزامی از طریق سازمان تبلیغات محل اعزام صورت می گیرد و برای مبلغانی که درون استانی هستند، دفتر از طریق ناظر دفتر تبلیغات بر کیفیت عملکرد مبلغان اعزامی نظارت می کند.

حجت الاسلام ارزانی در مورد محتوای کتاب ره توشه مبلغان گفت: این کتاب به همت مرکز قم تهیه شده است و با محتوای مطالبی همچون احکام،اخلاق، بایسته های تبلیغ مباحث خانواده و سیری در زندگی ائمه(ع) در اختیار مبلغان قرار گرفته است./939/ت302/س

ارسال نظرات