۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۹۱۴۲۳
آیت الله طبرسی:

خواص از رسالت آگاهی بخشی خود عقب نشینی نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان این که امروز وظیفه خواص آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر خواص در جهت آگاهی بخشی جامعه حرکت نکنند شرایط به گونه ای دیگر تغییر خواهد کرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دومین یادواره شهدای دانشجوی ساری با اشاره به این که شهدا عزیزترین و گرانقدر ترین سرمایه شان یعنی جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی در کف اخلاص گذاشتند، گفت: رزمندگان ایران اسلامی شهید شدند تا فرهنگ عاشورا زنده بماند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرزندان غیور ایران اسلامی بدون هیچ توقع و انتظاری با خدای خود عهد و پیمان بستند و عاشقانه جان خود را برای آبیاری اسلام و پیغمبر(ص) در طلب اخلاص گذاشتند، افزود: امروز ما که میراث دار از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان کشورمان هستیم باید در هر لحظه ای آماده دفاع از میهن خود باشیم.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که شهدا سر پیمان خود با امام راحل باقی ماندند و همواره مقلد حقیقی و راستین امام ماندند، تصریح کرد: همراه و پشتیبان رهبر ماندن سخت است و هنر می خواهد، چون باید در طوفان و بحران های روزگار در کنار ولی فقیه باشیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که فرق شهدا با دیگران این است که عاقلانه و عاشقانه تصمیم گرفتند، ادامه داد: عنصر حکومت یا انقلاب و نهضت به شور و شعور وابسته است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که شعور و آگاهی مربوط به خواص است، گفت: شور و حرکت، جنبش برای امت است و امام راحل قوه عاقله انقلاب و امام حسین(ع) هم قوه عاقله عاشورا بودند، اما قوه شور و عشق مردم بودند با شعار لبیک آمدند و تا آخر هم عاشقانه ایستادند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز وظیفه خواص آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر خواص در جهت آگاهی بخشی جامعه حرکت نکنند شرایط به گونه ای دیگر تغییر خواهد کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت های شهدا است، گفت: نباید این ارزش ها را نادیده بگیریم و از آنها غفلت کنیم بلکه باید این افتخارات حفظ شود

 

وی برگزاری یادواره های شهدا را فرصتی برای قدرشناسی از شهدا و ایثارگران دانست و خاطرنشان کرد: همه این ارزش ها و ماندگاری ها به این دلیل است که شهدای ما در کلاس درس عاشورا شرکت کردند.

 

امام جمعه ساری به حضور مقتدارانه نمایندگان ایران در مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان این که این اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی در عرصه بین المللی مدیون خون های پاک شهدا است، تصریح کرد: دنیا امروز در برابر اراده ملت ایران که برخواسته از استقامت و پایداری این مردم است سر تعظیم فرود آورده است./950/پ202/س

ارسال نظرات