۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۹۱۴۵۷

تنش با آمریکا، تنش در رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رئیس حزب یش اتید در گفتگو با یک رادیوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: من فکر می‌کنم که ما باید شعله خصومت با آمریکا را اندکی پایین بیاوریم.
نتانياهو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، با بالا گرفتن تنش میان بنیامین نتانیاهو و باراک اوباما بر سر برنامه هسته ای ایران، صدای مخالفت با اعمال نتانیاهو از مسئولین این رژیم نیز به گوش می رسد.

خبرگزاری فرانسه در خبری گفت: یائیر لپید، رئیس حزب یش اتید، که دومین حزب مهم رژیم اشغالگر قدس محسوب می‌شود، در گفتگو با یک رادیوی این رژیم تاکید کرد: من فکر می‌کنم که ما باید شعله خصومت با آمریکا را اندکی پایین بیاوریم.

وی در ادامه گفت:به نظرم این برخورد مناسب نیست و ما را در رسیدن به اهدافمان یاری نخواهد کرد. این روش باعث می‌شود که برای گفتگوی آرام درباره ایران با در بسته مواجه شویم.

قرار است جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، برای گفتگو با سران این رژیم به فلسطین اشغالی سفر کند. ایران و مذاکرات صلح میان رژیم اشغالگر قدس و فلسطین موضوع گفتگوی جان کری با سران رژیم صهیونیستی خواهد بود.

با اینکه رئیس جمهور آمریکا از توافق ژنو استقبال کرد و گفت این توافق مانع از دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهد شد؛ نتانیاهو گفته بود که نمی‌تواند ساکت بماند تا کشوری که می‌خواهد این رژیم را نابود کند به ابزاری برای رسیدن به هدفش مجهز شود.

رژیم صهیونیستی همواره ایران را به فعالیت مخفیانه برای رسیدن به بمب اتم در سایه برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز متهم کرده و آن را تهدیدی برای خود خوانده؛ امری که تهران همواره آن را رد کرده است./1420/ 1409/ح

 

ارسال نظرات