۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۹۱۴۸۲
با حضور 180داوطلب؛

آزمون استادی حوزه علمیه خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزشی حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری آزمون استادی ویژه اعطای مدرک رسمی به متقاضیان تدریس در حوزه علمیه خبرداد.
آزمون

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که آزمون استادی با حضور 180 داوطلب صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: به نفرات پذیرفته شده در این آموزن مدرک رسمی ویژه تدریس اعطا می شود.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان ابراز داشت: این آزمون در مرحله نخست به صورت شفاهی و در مرحله بعدی کتبی خواهد بوده است.

حجت الاسلام آلبکل به چگونگی نام‌نویسی در این آزمون اشاره کرد و افزود: طلاب پایه ده با مراجعه به معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان نام نویسی خود را انجام دادند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که مدارس علمیه استان نیاز مبرمی به اساتید مجرب در زمینه های فقه، نحو و دیگر دروس دارند، ابراز داشت: آمار تعیینی برای جذب استاد معین نشده و هر چه تعداد داوطلبان بیشتر شود به یقین پوشش آموزش حوزه های علمیه بهتر خواهد بود.

وی با بیان این که نظارت بر این آزمون را کارشناسان آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور برعهده داشتند، خاطرنشان کرد: برگزیده شدن این آزمون پس از دریافت مدرک استادی می توانند مشغول به تدرس در مدارس تعیین شده شوند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان در پایان سخنانش تأکید کرد: آزمون استادی تنها ویژه اعطای مدرک رسمی برای تدریس در حوزه علمیه خواهد بود./9458/ت302/ب

ارسال نظرات