۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۹۱۴۸۹

مسابقات ورزشی طلاب زنجان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسابقات ورزشی طلاب حوزه های علمیه زنجان در سه بخش کوهنوردی، تیراندازی و شنا از صبح امروز آغاز شد.
مسابقات ورزشی طلاب زنجان آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مسابقات ورزشی طلاب حوزه های علمیه استان زنجان که از دو ماه قبل ثبت نام آن آغاز شده بود؛ صبح امروز با حضور حجت الاسلام امجد، مسؤول بسیج طلاب زنجان و همچنین با حضور حجت الاسلام متین، نماینده ولی فقیه در سپاه زنجان در رشته تیراندازی و شنا آغاز شد.

 

بنابر این گزارش، مسابقه تیراندازی در دو کلاس تپانچه بادی و تفنگ بادی در سالن تیر اندازی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان از ساعت 9 صبح آغاز شد که طلاب در دسته های مختلف با هم به رقابت پرداختند و همچنین مسابقات شنا نیز از ساعت 9 صبح امروز در کلاس کرال سینه و قورباغه در استخر امام علی (ع) مجموعه ورزشی شهید باکری زنجان آغاز شد.

 

مسابقات کوهنوردی نیز که بنابر قرار و اعلام قبلی باید همزمان با مسابقات شنا و تیراندازی برگزار می شد با اعلام مسؤولین برگزاری مسابقات به سبب نامساعد بودن شرایط جوی زنجان و همچنین به سبب بارش برف و سرمای شدید هوا به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام خواهد شد، موکول شد.

 

بنابر اعلام مسؤولان برگزاری مسابقات نفرات برتر این دوره از مسابقات طلاب زنجان در هر سه رشته ورزشی شنا، کوهنوردی و تیراندازی بعد از به ثبت رساندن رکوردهای برتر به مسابقات ورزشی کشوری طلاب اعزام خواهند شد.

 

گفتنی است؛ این مسابقات با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون و همچنین سپاه انصار المهدی (عج) زنجان برگزار می شود. /949/پ202/ب

ارسال نظرات