۱۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۹۱۵۸۰
خطیب جمعه ساری:

مطالبات رهبری مورد توجه تیم مذاکره کننده قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری با بیان این که با تأکید براین که مطالبات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مورد توجه و نظر تیم مذاکره کشورمان باشد، ادامه داد: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه مسأله هسته ای مرهون رهنمودها و عنایت های رهبر انقلاب است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان گرامیداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو، نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی را مهم و اثرگذار توصیف کرد و گفت: دانشجویان همواره در مقدم دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی بودند.

 

وی با اشاره به این که دانشجویان کشورمان 60 سال گذشته راه مبارزه با استکبار را انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: دانشجویان کشور پس از پیروزی انقلاب نیز برای عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش های گسترده ای انجام دادند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که دانشجویان کشورمان همواره در خط امام و رهبری ثابت قدم بوده و هستند، افزود: ولایت مداری یکی از ویژگی های مهم دانشجویان ایران اسلامی است که در سه دهه گذشته به اثبات رسیده است.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که امروز نیز همه ما وظیفه داریم در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب حاضر و محکم باشیم، ادامه داد: اگر امروز شاهد این هستیم دنیا در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود آورده به دلیل پایمردی و استقامت این ملت بزرگ است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات ژنو اشاره کرد و با تقدیر از تیم مذاکره کننده کشورمان در مذاکراه هسته ای، گفت: دفاع از حقوق به حق ملت ایران در استفاده صلح آمیز هسته ای باید خط قرمز تیم مذاکره کننده کشورمان باشد.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که با تأکید براین که مطالبات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مورد توجه و نظر تیم مذاکره کشورمان باشد، ادامه داد: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف به ویژه مسأله هسته ای مرهون رهنمودها و عنایت های مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان این که جایگاه امروز ایران اسلامی در فناوری صلح آمیز هسته ای مدیون و مرهون خون های پاک شهدای این عرصه است، ادامه داد: برای دست یابی به این فناوری جوانان و دانشمندان بسیاری را از دست دادیم.

 

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که ملت ایران به غرب اعتماد ندارد، گفت: توطئه های 34 سال گذشته آمریکا و کشورهای غربی علیه ملت ایران، زمینه بی اعتمادی ملت ایران را فراهم کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و با بیان این که این شورا رسالت سنگینی در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی بر عهده دارد، گفت: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از اقدامات ماندگار و ارزشمند در کشور بوده که با رهنمود و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفت.

 

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود دانشگاه را مبدأ بسیاری از تحولات در کشور دانست و ادامه داد: توسعه علمی کشور بستری را برای پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف فراهم می کند./950/پ202/س

ارسال نظرات