۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۹۱۸۱۸
آیت‌الله یزدی:

آیت‌الله ارسنجانی همواره در تایید عملی نظام و رهبری جدیت داشت

خبرگزاری رسا ـ رییس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ارتحال آیت‌الله ارسنجانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: ایشان همواره در تأیید عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) تلاش و جدیّت داشت.
آيت الله يزدي

به گزارش خبرگزاری رسا، در پیام تسلیت آیت‌الله محمد یزدی آمده است: مصیبت ارتحال عالم جلیل‌القدر و فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله سید محمد حسین حسینی ارسنجانی (طاب ثراه)، عضو گرانقدر مجلس خبرگان رهبری در ادوار گذشته، موجب تأثر و تأسف شد.

 

در ادامه این پیام افزوده شده است: آن فقیه وارسته عمر پربرکت خویش را در راه نشر معارف اسلام و خدمت به مردم نجیب و شریف استان فارس به ویژه اهالی متدین شهرستان فسا سپری کرد و منشأ خدمات ارزشمندی برای مردم آن منطقه بود. آن عالم بزرگوار مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی از حضرت امام خمینی (ره) پشتیبانی کرده و همواره در تأیید عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) تلاش و جدیّت داشت.

 

در پایان این پیام تصریح شده است: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری این ضایعه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مراجع عظام و علمای اعلام و حوزه علمیه استان فارس، به ویژه مردم متدین شهرستان فسا و فرزندان و بیت محترم آن مرحوم تسلیت می‌گوید و از درگاه خداوند منان علوّ درجات آن فقید سعید را مسئلت دارد. /924/د102/ج

ارسال نظرات