۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۹۱۸۷۵
در مشهد؛

همایش ملی الگوی اسلامی ایرانی مشاوره آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ همایش ملی الگوی اسلامی ایرانی مشاوره با محوریت دین و بهداشت روان امروز در مشهد آغاز شد.
دين وبهداشت روان

سیدکاظم هاشمی، دبیر اجرایی همایش ملی «الگوی اسلامی ایرانی مشاوره» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: این همایش به منظور بهره گیری از ظرفیت منابع دینی در بومی سازی مفاهیم و روش های مشاوره و مباحث روانشناختی با حضور اساتید برجسته روان شناسی و حوزه برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این برنامه در سه قالب کارگاه تخصصی ـ آموزشی، پنل و نشست تخصصی برنامه ریزی شده است، افزود: بخش کارگاه امروز با حضور طلاب سطح سه به بالا و دانشجویان کارشناسی ارشد در حال برگزاری است و پنل ها و نشست های تخصصی ویژه طلاب سطح دو به بالا، فارغ التحصیلان روانشناسی، علوم تربیتی و کارشناسان دستگاه های اجرایی از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

 

هاشمی با اشاره به تشکیل جلسات هم اندیشی کمیسیون های علمی زیر مجموعه هر پنل با هدف بررسی محتوا و شیوه ارائه دو ماه قبل، گفت: مجموعه دستاوردهای کمیسیون در روز برگزاری در سه موضوع محوری توسط اعضا و با حضور اساتیدی چون حجج اسلام مرویان حسینی، مهدی عباسی، واعظ موسوی، پسندیده، غروی و دکتر بهادرخان، حمید رفیعی، کامران علوی، شکوه نواب نژاد آن ارائه می شود.

 

وی با بیان این که سه کارگاه تخصصی ویژه مشاوران و روانشناسان نیز از تاریخ 19 تا 21 آذرماه برگزار می شود، افزود: تعداد مخاطبان همایش ویژه پانل ها 250 نفر و هر کارگاه آموزشی 25 نفر است.

 

دبیر اجرایی همایش ملی «الگوی اسلامی ایرانی مشاوره» تصریح کرد: سخنرانی علمی نیز با هدف تبیین مباحث روز حوزه روان شناسی و مشاوره کشور، بیان نیازها و آسیب ها و ارائه راهکارهای کلان راهبردی از سوی اساتید برحسته کشوری و مدیران ارشد سازمان نظام روان شناسی برگزار خواهد شد.

 

هاشمی با بیان این که گواهینامه های علمی معتبر برای فراگیران صادر می شود، یادآور شد: افتتاحیه همایش با حضور آیت الله مظاهری فردا ساعت 7:30 صبح در محل تالار نور برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این همایش به همت موسسه خدمات مشاوره ای و جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره 05118438476 و 05118438891 تماس بگیرند./930/پ202/س

ارسال نظرات