۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۱۴۸

مسابقات استانی قرآن کریم آذربایجان غربی در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با حضور حدود 300 نفر از برگزیدگان قرآنی شهرستان ها در حال برگزاری است.
اولين دوره مسابقات قرآني گفتآيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، رقابت های مرحله استانی مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از روز گذشته آغاز شده است و در حال برگزاری است.

 

 طبق زمانبندی اعلام شده، این دوره از رقابت ها باید ساعت 8 صبح، 21 آذرماه آغاز می شد که به علت بارش شدید برف و شرایط جوی، زمان برگزاری به ساعت 16  همان روز تغییر یافت.


بر اساس این گزارش، حدود 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی برای راه یابی به مرحله کشوری با هم به رقابت می پردازند.

 

حفظ، ترتیل، قرائت، اذان و جمع خوانی از جمله رشته های مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی است که متسابقین در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال  و در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت می پردازند.

 

 این دوره از مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی تا بیست و سوم ماه جاری در ارومیه ادامه دارد به طوری که سالن آمفی تئاتر اداره مخابرات برای مسابقات خواهران و سالن آمفی تئاتر اداره برق برای برادران پیش بینی شده است.

 

 برترین های مسابقات قرآن کریم استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

 

 از برگزیدگان استانی این دوره از مسابقات قرآن کریم در آیین اختتامیه که با حضور قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی برگزار می شود، تجلیل خواهد شد.

 

گفتنی است، مرحله شهرستانی مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل قرآن کریم، اذان و ابتهال در 17 شهرستان استان برگزار شده است./936/د101/س

 

ارسال نظرات