۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۹۲۱۸۰

نخستین امام جمعه بخش دابودشت آمل معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم معارفه نخستین امام جمعه بخش دابودشت آمل با حضور مدیر ستاد نمازجمعه کل کشور، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، معاون بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا، امام جمعه آمل و جمعی از مدیران شهری و مردم ولایت مدار منطقه برگزار شد.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مازندران، در این مراسم با بیان این که نمازجمعه آثار و برکات ارزنده تربیتی و فرهنگی در جامعه دارد، گفت: ائمه جمعه به عنوان محور در جامعه اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به این که تلاش های ارزنده ای صورت گرفت تا سفیر رهبر معظم انقلاب را بعد از بخش امام زاده عبدالله(ع) دربخش دابودشت شهرستان آمل داشته باشیم، بیان داشت: حجت الاسلام مهدی غفاری از اعضای بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی به مدت سه سال با حکم رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه دابودشت انتخاب شد.

 

حجت الاسلام انتظاری با تاکید بر این که نمازجمعه ما را به وحدت دعوت کرده و استکبارشکن است، ادامه داد: تاریخ بخش دابودشت باید در این روز محکم گرفته شده و به خوبی ثبت و ضبط گردد که مردم به واقع نشان دادند از شیعیان امام علی(ع) و متظران امام عصر(عج) هستند.

 

وی با بیان این که نمازجمعه از اهمیت والا و ارزنده ای برخوردار است، گفت: پیامبر گرامی اسلام می فرماید نماز جمعه برابر با عمل بیست سال و پاداش یک نمازجمعه برابر با پاداش دویست سال عبادت است که همگان باید برای شرکت در نماز جمعه تلاش ارزنده ای داشته باشند.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: نماز جمعه محور اساسی انقلاب اسلامی بوده و در برابر توطئه های دشمنان به عنوان نماد وحدت و همبستگی ملت ایران به شمار می رود.

 

حجت الاسلام انتظاری، حضور گسترده مردم در نمازجمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

 

وی با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان نعمت نماز جمعه باشیم، ادامه داد: نماز عبادی و سیاسی جمعه هر هفته بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی می کند.

 

وی با اشاره به این که ائمه جمعه توطئه های یک هفته ای دشمنان را در خطبه های نماز جمعه خنثی می کنند، ادامه داد: رسانه های غربی توجه ویژه ای به خطبه های نماز جمعه کشورمان دارند.

 

حجت الاسلام انتظاری حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت وحدت و همدلی در جامعه و همچنین بیان مشکلات و مسائل مربوط به مردم را محور سخنان ائمه جمعه در تریبون های نماز جمعه دانست و خاطرنشان کرد: امامان جمعه در هر شهری پدران معنوی مردم به شمار می روند که از جایگاه بسیار خوبی در میان مردم برخوردار هستند./950/پ202/س

ارسال نظرات