۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۱۹۲۲۲۰
آیت الله ممدوحی:

اعتماد به آمریکا در طول تاریخ امری اشتباه بوده است/ تیم دیپلماسی وعده ژنو را اجرایی کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ با تاکید بر این که اعتماد به مقامات آمریکایی در طول تاریخ امری اشتباه بوده است، گفت: مسؤولان دیپلماسی باید به آنچه در مذاکرات ژنو گفته اند، عمل کنند.
آيت الله حسن ممدوحي ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اقدام اخیر آمریکا در اتخاذ تحریم های جدید علیه چند فرد و شرکت ایرانی را نشانه ای بر پیمان شکنی دولتمردان این کشور دانست.

 

وی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره آمریکایی ها، خاطرنشان کرد: همان گونه که ایشان تاکید فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم و این مساله احتیاج ندارد به اینکه کسی آن را تحلیل و تفسیر کند.

 

آیت الله ممدوحی با تاکید بر این که تجارب تاریخی فراوان ما را به دولتمردان آمریکایی بی اعتماد کرده است، گفت: اعتماد به اینها در طول تاریخ کاری غلط و اشتباه بوده است.

 

آیت الله ممدوحی در پاسخ به این که تیم دیپلماسی ایران در قبال این اقدام آمریکا باید چه رویکردی را اتخاذ کند؟ بیان داشت: باید به آنچه در ژنو گفته شده عمل شود.

 

گفتنی است، وزیر امور خارجه کشورمان و هیات دیپلماسی تاکید کرده بودند چنانچه طرف غربی و آمریکا بر خلاف تعهدات عمل کند، ایران به وضعیت قبل از توافق ژنو عمل خواهد کرد و غنی سازی بیست درصدی اورانیوم را از سر خواهد گرفت./924/ت302/ج

ارسال نظرات