۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۲۲۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که مقامات آمریکایی در سردرگمی به سر می برند، بیان داشت: دشمنان روزی مذاکره می کنند و روز دیگر آن را نقض کرده و بر مبنای خواست خود رفتار می کنند که اعتمادی به آن ها نیست.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان این که ایجاد مراکز فرهنگی و علمی نقش ارزنده ای در توسعه جوامع دارد، گفت: در دل کفرستان غرب و شرق مساجد و مراکز فرهنگی احداث می شود که به برکت انقلاب و نهضت اسلامی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کارهای فرهنگی و مذهبی ارزنده بوده که جان انسان به نور اهل بیت معصومین(ع) منور می شود، ادامه داد: ندای ایمانی و قرآنی باید در همه جا بلند شده که علما و روحانیان نقش گسترده ای در این راستا دارند.

 

وی با تاکید بر این که اهتمام ارزنده ای باید در راستای ترویج ارزش های والای اسلامی در جامعه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: زحمات بسیاری کشیده شد تا متون اسلامی و حقایق قرآنی به دست ما رسیده است.

 

امام جمعه آمل با بیان این که غذای اصلی انسان مادی نبوده که انسان در غذای مادی تا حدودی با حیوانات شریک است، ادامه داد: در حلال و حرام بودن غذاهایی که می خوریم باید توجه ویژه ای داشته و سر خود را کلاه نگذاریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که مدیران باید ادب و آداب را رعایت کرده و اهتمام خود را برای خدمت به مردم بگذارند، گفت: انسان باید دقت کند چه ادراکات و دانشی به او داده می شود که به واقع غذای اصلی ما است.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که تهاجم فرهنگی گسترده ای از سوی دشمنان علیه ملت ایران صورت می گیرد، بیان داشت: بصیرت ورزی و ترویج آن می تواند نقش گرانقدری در مقابله با حربه های طراحی شده آنان داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که زیباترین عمل در آشنایی مردم با تعالیم والای اسلامی است، گفت: مبلغان دینی در این راستا وظایف خطیری بر عهده داشته که باید شبهات را برای مردم تبیین کرده و خطر جریان های انحرافی را برای آنان بیان کنند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که مقامات آمریکایی در سردرگمی به سر می برند، بیان داشت: دشمنان روزی مذاکره می کنند و روز دیگر آن را نقض کرده و بر مبنای خواست خود رفتار می کنند که اعتمادی به آن ها نیست.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارند، خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده کشورمان باید هوشیار باشد تا فریب تاکتیک های تبلیغاتی غرب به ویژه آمریکایی را نخورد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که آمریکا در 34 سال گذشته از هر ابزاری برای فشار به ملت ایران استفاده کرده است، تصریح کرد: منش و خوی استکباری علیرغم شکست های متعدد همچنان در وجود آمریکایی ها وجود دارد و تا این رفتار و عملکرد آنها اصلاح نشود ملت ایران نمی تواند به آنها اعتماد کند.

 

وی با بیان این که ملت ایران پای حقوق به حق خود ایستاده است و به هیچ عنوان عقب نشینی نخواهد کرد، بیان داشت: فناوری هسته ای تنها بهانه ای است که آمریکا و غرب برای فشار به نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن استفاده می کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات