۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۱۹۲۳۰۳
حجت الاسلام ابوترابی‌فرد:

انسجام مدیریتی راه رسیدن به اهداف است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سه مؤلفه صبر فردی، صبر اجتماعی و رابطه با یکدیگر که در آیه «اصبروا و الصابروا و رابطوا» بیان شده از عناصر مهم در امر خطیر مملکت داریست و خداوند در این آیه ما را به داشتن صبر جمعی در کنار صبر فردی برای رسیدن به اهداف فرا می‌خواند.
 حجت الاسلام ابوترابي حجت الاسلام ابوترابي فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که در آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان برگزار شد گفت: سه مؤلفه صبر فردی، صبر اجتماعی و رابطه با یکدیگر که در آیه «اصبروا و الصابروا و رابطوا» بیان شده از عناصر مهم در امر خطیر مملکت داری است و خداوند در این آیه ما را به داشتن صبر جمعی در کنار صبر فردی برای رسیدن به اهداف فرا می‌خواند.

وی در ادامه به اهمیت صبر جمعی و دستاوردهای آن اشاره کرد و افزود: صبر در دو حوزه می‌تواند کارآمد باشد، یکی صبر در برابر دشمن و داشتن صبری بیشتر از صبر دشمن و دیگری صبر در کنار یکدیگر است و صبری است که به یاری صبر دیگران می‌آید و ضعف دیگر اعضاء را می‌پوشاند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با یک نگاه جامع، مجموعه‌ای از افراد مطرح را مورد ارزیابی قرار دادند و در کنار صلاحیت‌هایی که در آقای روزبه می‌دیدند، با وحدت و انسجام و اتفاق رأی از مسئولین ارشد نظام و شخص وزیر کشور این انتخاب را مطالبه داشتند و به لطف خداوند متعال آقای روزبه برای این مسوؤلیت انتخاب شدند.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد اظهار داشت: وحدت و انسجام که امروز مدیران با تجربه استان و نیروهای انقلاب با گرایش های مختلف سیاسی در انتخاب آقای روزبه دارند نوید بخش آینده درخشان و اتحاد بیش از پیش مسئولین در امر اداره استان خواهد بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، به ظرفیت‌های استان قزوین اشاره کرد و گفت: اگر این استان با احتساب جمعیت و مساحت مورد ارزیابی قرار گیرد، در تمام زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی با فاصله رتبه نخست را کسب می‌نماید و اگر جمعیت و مساحت در نظر گرفته نشود جزء پنج استان برتر کشور است.

وی با بیان این‌که اگر در کنار حق اجتماع کنیم انسجام مدیریتی می‌تواند زمینه رسیدن به اهداف پیش بینی شده را فراهم سازد، ابراز داشت: به شرطی که، این رابطه را در عالی ترین سطح ممکن ادامه دهیم  و پیوند های خود را با یکدیگر مستحکم بدانیم و دغدغه ما پیشرفت کشور و شایسته سالاری باشد.

این نماینده مجلس، در ادامه خطاب به آقای روزبه تاکید داشت: راه برون رفت از همه تنگناها، اجرا کردن این آیه مبارکه است که می‌فرماید: هر قدر که می‌توانید افرادی را که شایسته هستند و از مقبولیت بیشتری برخوردارند برای اداره امور برگزینید و کار را به دست اهلش بسپارید.

حجت الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان این‌که عمل به آیه «اصبروا و الصابروا و رابطوا» مأموریت خدا برای اهل ایمان است با ابراز امیدواری اظهار داشت: اگر گرد حق اجتماع کنیم، این صبر و رابطه و اتحاد ما، راه را هموارتر و ما را در برابر دشمن تجهیز می‌کند.

وی در پایان یکی از دلایل تواضع دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی را حماسه سیاسی بیست و چهارم خرداد دانست و افزود: این نماد برجسته‌ای از پیوند ملت ایران بایکدیگر و استقامت آنان در صراط مستقیم است./955/پ203/ج

ارسال نظرات