۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۹۲۳۴۷
امام جمعه اصفهان:

تربیت و تعلیم دانش آموزان از فرصت های الهی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی نژاد، در دیدار بانوان آموزش و پروش ناحیه 5 اصفهان، بانوان اصفهانی را مصداق بارز بسیجی واقعی دانست و گفت: خانم ها در دوران انقلاب و دفاع مقدس حقیقتاً به نظام و انقلاب خدمت کردند.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، امروز در دیدار با بانوان آموزش و پروش ناحیه 5 اصفهان، به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بانوان اصفهانی همچون یک بسیجی واقعی و با ایمان محکم چه در صحنه های جنگ و چه با پشتیبانی های روحی، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از ارزش های ایران اسلامی آماده می کردند.

وی کار در آموزش و پروش و تربیت نسل های آینده انقلاب را یک نعمت و فرصت الهی دانست و گفت:امام حسن(ع) می فرمایند ای انسان، بدان از زمانی که از رحم مادر بیرون می آیی، عمرت در حال گذر است، پس از آنچه در دست داری برای آنچه پیش رو داری استفاده کن.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این توفیق الهی فقط چند سالی شامل حال شما شده است، لذا سعی کنید با تربیت و تعلیم روح دانش آموزان علاوه بر باقیات الصالحات خود، آینده انقلاب را تضمین کنید.

وی با اشاره به حساس بودن کار آموزش خاطر نشان کرد: همچنان که یک معلم متعهد می تواند دانش آموز خود را به فلاح و رستگاری رهنمون کند، کج سلیقگی و بد رفتاری نیز می تواند آینده یک انسان و بلکه نسل و انقلابی را تباه کند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: در حال حاضر آموزش و پروش استان اصفهان نسبت به جاهای دیگر از وضعیت مطلوبتری برخوردار است، لیکن هنوز جای کار بسیار است./939/د101/س

 

ارسال نظرات