۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۹۲۳۵۶

جایگاه پژوهشی طلاب در ورود به عرصه نویسندگی نمایان تر می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان تصریح کرد: جایگاه پژوهشی یک طلاب در ورود به عرصه نویسندگی و پژوهش در عرصه دین و مذهب نمایان تر خواهد شد.
حجت الاسلام محمد آل مبارک

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره ای در زمینه نویسندگی ویژه طلاب اهوازی گفت: دوره ای در زمینه آموزش نویسندگی ویژه طلاب حوزه علمیه اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام آل مبارک با تاکید بر توانمندی طلاب در حوزه نویسندگی تصریح کرد: کارگروه تبلیغ برای کشف استعداد‌های برتر و بستر‌سازی لازم جهت برگزاری دوره‌های آموزشی از حضوری و غیر‌حضوری طلاب را برنامه‌ریزی و اجرا کند.

وی همچنین افزود: با ورود طلاب علاقه‌مند در مسیر نویسندگی می‌توانیم نویسنده‌های خوبی تربیت کنیم و ستون‌های فرهنگی روزنامه‌های شهر، استان و کشور را به دست بگیریم.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان این که دوره نویسندگی با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) و دیگر مدارس علمیه اهواز برگزار شد، ابراز داشت: استاد این دوره از حوزه علمیه قم و متخصص در این زمینه بر عهده گرفته بودند.

حجت الاسلام آل مبارک در ادامه سخنانش با بیان این که طلاب اگر وارد این عرصه بشوند به یقین به درجات پژوهشی و علمی بالایی خواهند رسید، تأکید کرد: جایگاه پژوهشی یک طلاب در ورود به عرصه نویسندگی و پژوهش در عرصه دین و مذهب نمایان تر خواهد شد.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی در راستایی تبلیغ دینی و محوری و ورود طلاب به عرصه های گوناگون علمی این دوره را برگزار کرد./9458/ت303/س

ارسال نظرات