۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۹۲۳۵۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

ترویج پژوهش نیازمند نگاه عبادی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، با تأکید بر اهمیت توجه به موانع پیش رو در امر پژوهش استان تصریح کرد: باید نسبت به پژوهش نگاهی عبادی و فرهنگ در جامعه تبدیل شود.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان خوزستان، ظهر امروز، در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر و فعالان حوزه پژوهش دانشگاه های خوزستان، با بیان این که حفظ ارزش ها از جنبه های تعظیم شعائر است، اظهار داشت: در مسأله مهم پژوهش تنها به یک هفته و یک روز نباید اکتفا کرد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، با تأکید بر اهمیت نگاه ویژه به بخش محتوایی امر پژوهش تصریح کرد: آن چه به عنوان آمار رشد در امر پژوهش گفته می شود، طبیعت یک نهاد دانشگاهی است.

حجت الاسلام شفیعی آموزش و پزوهش را از علائم حیاتی یک جامعه دانست و افزود: امر پژوهش نیازمند سرمایه گذاری بیشتر است و باید خروجی امر پژوهشی در استان بیش از این باشد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، با تأکید بر اهمیت توجه به موانع پیش رو در امر پژوهش استان تصریح کرد: باید نسبت به پژوهش نگاهی عبادی باشد و این امر به فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی با اشاره به نگاه مهندسی به امر پژوهش در کشور خاطر نشان کرد: ایجاد سامانه اولویت بندی پزوهشی در حوزه علوم انسانی مسأله مهمی است که باید به آن توجه کرد.

حجت الاسلام شفیعی به وجود صدها مرکز حوزوی و دانشگاهی در سطح کشور خاطر نشان کرد: پژوهش و تحقیقات مناسبی در مسأله مسائل رفتاری و نگاه اجتماعی صورت نگرفته است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، با اشاره به کم کاری برخی از دانشجویان در زمینه نگارش پایان نامه درسی تصریح کرد: بزرگترین تجلیل از یک پزوهشگر ارائه و نمایش دستاورد او در جامعه است.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر اهمیت افزایش ارتقاء روحیه پزوهشگری در نسل جوان جامعه اظهار داشت: ارتقاء پژوهش در کنار تحکیم عوامل رشد و برطرف کردن موانع امر مهمی است که باید نسبت به آن توجه کرد./9464/پ203/س

ارسال نظرات