۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۹۲۴۶۱
آیت الله نوری همدانی در دیدار لاریجانی:

گردنه‌های بسیاری در مسیر توافق هسته‌ای وجود دارد/ مسؤولان مطابق اندیشه رهبری عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، مسیر پیش روی توافق هسته ای ایران و گروه1+5 را دارای گردنه های بسیار دانست و از تیم مذاکره کننده خواست مطابق با اندیشه های رهبر معظم انقلاب این مسیر را ادامه دهند.
آيت الله نوري همداني ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر نظارت بر بازار و تعیین قیمت ها از سوی دولت، گفت: قیمت کالاها باید در نقاط مختلف کشور یکسان باشد؛ متاسفانه در حال حاضر این گونه نیست.


وی با تاکید بر این که ارزانی و رفاه مورد نظر ملت باید محقق شود، تحقق این مهم را نیازمند برنامه ریزی دقیق و همه جانبه مسؤولان دانست.



حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به پرونده هسته ای ایران و توافق صورت گرفته در ژنو، گفت: در این مسیر گردنه های بسیاری وجود دارد که موفقیت در آن سخت به نظر می رسد؛ از این رو باید با هوشیاری مسؤولان کشور و تیم دیپلماسی طی شود .



وی تاکید کرد: مسیر مذاکرات هسته ای باید مطابق فکر و اندیشه رهبر معظم انقلاب و با رعایت اصول حکمت، عزت و مصلحت با استقامت ادامه پیدا کند.



این مرجع تقلید در ادامه جریان های صهیونیستی، منافقین و کفار را دشمن اصلی نظام اسلامی دانست و گفت: تا ما دست از اسلام، دین و انقلاب برنداریم دشمنی آنها با ما ادامه خواهد داشت.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که تکیه گاه ما قرآن، اسلام و اهل بیت(ع) است، گفت: مقامات عربستان در حالی ما را به دخالت در امور دیگر کشورها از جمله بحرین متهم می کنند که ما احکام اسلامی را بیان می کنیم و در قرآن و آموزه های دینی نسبت به اهتمام به مسائل مسلمانان تاکید و تصریح شده است.

 

وی با اشاره به اظهارات بندربن سلطان رییس سرویس امنیتی سعودی، بیان داشت: عربستان سعودی همواره به دنبال تجهیز و حمایت همه جانبه از جریان های تکفیری هستند؛ از این رو باید نسبت به توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

 

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد رسانه ملی اشاره کرد و گفت: بروز و نمود تعلیمات اسلامی در برنامه های رسانه ملی بسیار کمرنگ است، در حالی که صدا و سیما برای برنامه هایی با درجه اهمیت پایین تر برنامه های تفصیلی می گذارد.

 

وی با تاکید بر این که صدا و سیما عنایت و توجه خوبی به حوزه ندارد، گفت: فرهنگ جامعه از حوزه های علمیه برمی خیزد و انتظار این است که رسانه ملی به این مساله توجه کند. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات