۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۹۲۴۶۲
رییس مجلس خبر داد؛

توجه ویژه به نهادهای فرهنگی و دینی در بودجه سال93

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس به نهادهای فرهنگی و دینی در بودجه سال آینده خبر داد و گفت: هرچند وضعیت بودجه کشور چندان خوب نیست اما سعی توجه به این بخش است.
ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم ديدار رييس مجلس شوراي اسلامي با مراجع در قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، از اهتمام ویژه مجلس برای حل مشکلات اقتصادی و همکاری با دولت در این زمینه خبر داد.

 

وی با اشاره به ارائه بودجه سال 93 از سوی دولت به مجلس، اظهار داشت: امیدواریم با اقداماتی که دولت انجام می دهد تورم کاهش یابد و شرایط برای رونق تولید فراهم شود.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که وضعیت تولید در کشور مناسبت نیست، گفت: در حال حاضر بسیاری از کارخانجات با تمام ظرفیت کار نمی کنند که همه آن به دلیل تحریم نیست.

 


نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به این که رویکرد دولت تا اینجا مناسب بوده و امیدواریم این رویکرد به رونق تولید و حل مشکلات کشور منجر شود، گفت: بودجه سال 93ظرف دو ماه آینده در مجلس تصویب خواهد شد.

 

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بررسی بودجه سال آینده توجه به نهادهای دینی را در اولویت قرار خواهیم داد؛ هرچند وضعیت بودجه کشور چندان خوب نیست اما سعی ما توجه به این بخش است.

 

وی با اشاره به شرایط بین المللی کشور و تلاش های دولت در این زمینه، گفت: با تلاش های دولت نگاه ها نسبت به ایران بهتر و آمادگی برای توسعه مناسبت های اقتصادی بیشتر شده است.

 


رییس مجلس به مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: در مذاکرات اخیر برای موقت چندان مشکل مهمی نیست اما برای مرحله بعد مشکلات بیشتر و قدری سربالایی است؛ از این رو باید سعی کرد که همگرایی درونی و توجه به مسائل اقتصادی در کل کشور جدی تر شود.

 

وی با بیان این که هرچه وضع اقتصادی ما بهتر شود در مذاکرات دست پیش و برتر را داریم، اظهار داشت: اگر از زمان خوب استفاده شود هم در مذاکرات می توانیم بهتر باشیم و هم می توانیم وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشیم.

 

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گزارشی از سفرهای منطقه ای و بین المللی خود ارائه و تاکید کرد که جریان های تکفیری بلای جان همه کشورها و بشریت شده اند.

 


وی در پایان اظهار داشت: تاکید کرد: من در مجموع مسیر را برای آینده مثبت می بینم به شرط این که در ظرف زمانی آن به درستی از آن استفاده شود./924/پ202/ج

ارسال نظرات