۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۹۲۵۲۲

آغاز به کار بخش عربی ادیان نیوز

خبرگزاری رسا _ در چهارمین سال از فعالیت سایت خبری تحلیلی تخصصی ادیان نیوز و به دلیل ضرورت گسترش پوشش محتوایی و خبری در حوزه اطلاع رسانی تخصصی در خصوص ادیان، فرق و جریان ها و نحله های نوپدید، این سایت وارد فاز جدید کاری خود شد.
آغاز به کار بخش عربی ادیان نیوز

در چهارمین سال از فعالیت سایت خبری تحلیلی تخصصی ادیان نیوز و به دلیل ضرورت گسترش پوشش محتوایی و خبری در حوزه اطلاع رسانی تخصصی در خصوص ادیان، فرق و جریان ها و نحله های نوپدید، این سایت وارد فاز جدید کاری خود شد.

میلاد علیزاده سردبیر این سایت خبری گفت:
در قرن بیست و یکم که ارتباطات در نهان و آشکار زندگی بشر رخ نموده، و سرعت و حجم تبادل اطلاعات رشد پرشتابی به خود گرفته، آگاهی یافتن مردم و پیروان اندیشه های گوناگون از باورها، شعائر، اخلاقیات و دیگر سنن مطرح در ادیان و جریان های فکری مطرح و شناخت منطقی نقاط قوت و ضعف دیگران و بدنبال آن پایایی خردمندانه بر باور و تفکر دینی و مذهبی خود، امری کاملا ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 

وی در ادامه افزود: بایستگی این آگاهی و شناخت و تاثیر آن بر پایایی و پویایی فرد، برای محققین حوزوی و دانشگاهی، علاقمندان و به خصوص جوانان و آحاد خردورز جامعه، صدچندان است به گونه ای که با حضور در فضاهای رسانه ای اعم از اینترنت و ماهواره، علم به قوت باور دینی و توان دفاع عالمانه از مرام و مسلک فکری و عملی خود، شرط ادامه حرکت در مسیر نورافزای دینداری است و البته ما جدیت این امر را در نوع تلاش رسانه ای دشمن به روشنی می بینیم.

 

علیزاده گفت: مدیریت ادیان نیوز نیز به تناسب همین ضرورت و احساس تکلیفی که برخاسته از متن دین و توصیه عالمان دینی به خصوص تاکیدات فراوان رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای(زید عزه) می باشد، فاز جدیدی از کار خود را در قالب زبان های عربی و انگلیسی و روسی آغاز کرده که در حال حاضر به فضل خدای مهربان، فعالیت بخش عربی رسما آغاز و زبان های روسی و انگلیس نیز تا پایان سال 92 رونمایی خواهد شد.

 

وی در پایان از ارایه خدمات جدید در بخش فارسی سایت از قبیل: بخش محرمانه، حاوی اخبار و مطالب محرمانه و غیرقابل انتشار، امکان دریافت گزیده جدیدترین اخبار و مطالب سایت از طریق پیشخوان اپراتور ایرانسل ،خبر داد.

 

گفتنی است که علاقمندان می توانند از آدرس http://adyannews.com/ar مطالب و اخبار بخش عربی سایت را مشاهده کنند.

975/ر

 

ارسال نظرات