۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۲۶۲۶

آیت الله نوری همدانی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی در پی دعوت علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم استان خراسان جنوبی به این منطقه محروم کشور سفر می کند.
سفر استاني حضرت آيت الله نوري همداني

حجت الاسلام محمدحسین شمس مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر این مرجع تقلید به استان خراسان جنوبی خبر داد.

 

وی گفت: سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به خراسان جنوبی در پی دعوت نماینده ولی فقیه، استاندار، علما، روحانیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم صورت خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام شمس با بیان اینکه سفر این مرجع تقلید به استان خراسان جنوبی پنج روزه خواهد بود، گفت: مراسم استقبال از ایشان نیز عصر روز پنج شنبه 28 آذرماه در شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

 

مدیر دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی در بدو ورود به خراسان جنوبی با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب ادای احترام خواهد کرد.

 

وی دیدار با علما، طلاب و روحانیان، مدیران استانی، فرماندهان نیروهای مسلح، نخبگان دانشگاهی خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان را از جمله برنامه های سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به استان خراسان جنوبی ذکر کرد.

 

حجت الاسلام شمس بیان کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین همزمان با دوشنبه دوم دی ماه و سالروز اربعین حسینی به شهرستان قاین سفر و در اجتماع پرشور مردم ولایی و انقلابی این شهرستان سخنرانی خواهد کرد. 

 

لازم به ذکر است، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از این نیز به شمار دیگری از استان ها و شهرهای کشور سفر و از نزدیک با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت وگو کرده است.


گفتنی است، دروس هفته آینده مراجع تقلید و حوزه های علمیه به خاطر مناسبت های دهه پایانی ماه صفر و حضور علما، طلاب و روحانیان در مناطق مختلف کشور به منظور تبلیغ دین تعطیل است.

 

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان درس خارج امروز خود در مسجد اعظم قم تبلیغ دین را رسالت اصلی و همیشگی طلاب و روحانیان دانست و از آنان خواست برای انجام این رسالت هیچ فرصتی را از دست ندهند.

 

وی همچنین توصیه های مهمی به مبلغان ارائه و تاکید کرد که نباید به بهانه های مختلف از مسؤولیت مهم تبلیغ دین شانه خالی کرد. /924/پ203/ج

 

ارسال نظرات