۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۹۲۶۷۳
آیت الله موسوی جزایری خبرداد؛

ساخت دو استراحت گاه برای زائران در مرزهای چذابه و شلمچه

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به تصویب حذف عوارض از زائران اربعین حسینی گفت: دو استراحت‎گاه در مرزهای شلمچه و چذابه جهت رفاه حال زائران پس از اربعین احداث می شود.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز، در حاشیه نشست هماهنگی و روند ساماندهی تردد زائران حسینی که در مرز چذابه برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مشکلات و سختی های موجود در تردد زائران حسینی به عراق اظهار داشت: در جلسه امروز این مشکلات بررسی و نتایج بسیار خوبی حاصل شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تصویب حذف عوارض از زائران تأکید کرد: مشکلات دیگری همچون آب آشامیدنی و مسأله اسکان نیز حل شد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: مقرر شد دو استراحت‎گاه در مرزهای شلمچه و چذابه جهت رفاه حال زائران پس از اربعین احداث شود.

امام جمعه اهواز به شور و اشتیاق خاص زائران اباعبدالله حسین(ع) اشاره و تصریح کرد: شور و اشتیاق شیعیان جهان جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا توصیف ناپذیر است.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه خاطر نشان کرد: حب اهل بیت(ع) در دل های مردم ایران مسأله ای فطری است که این مسأله سبب شده تا این چنین پیاده روی اربعین به نمایش در آید./9464/پ203/غ

ارسال نظرات