۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۷۸۲

اسکندر فقط یکی از گزینه هاست

خبرگزاری رسا ـ پوتین در نشست خبری خود نسبت به استقرار سامانه موشکی اسکندر در کالینگراد گفت: اسنکندر یکی از جواب های روسیه به استقرار سیستم دفاع موشکی در اروپا می باشد.
ولاديمير پوتين

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، با استقرار سامانه پدافند موشکی آمریکا در اروپا و پس از آن انتقال موشک های ضد این سامانه از طرف روسیه به کالینگراد، تنش های سیاسی میان روسیه و اروپا بالا گرفته است.

 

صبح امروز نیز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در نشست خبری خود بار دیگر نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: استقرار سامانه موشکی اسکندر در منطقه کالینینگراد، یکی از جواب های روسیه به استقرار سیستم دفاع موشکی در اروپا می باشد.

 

خبرگزاری روسیه با گزارش این خبر افزود: به گفته پوتین در قبال فعالیت های آمریکا برای استقرار سیستم ضد موشکی در اروپا، روسیه از توان نظامی خود استفاده می کند و تصمیم گیری سیاسی برای استقرار سامانه موشکی در کالینینگراد هنوز گرفته نشده است.

 

وی تاکید داشت، این سامانه در جای خود دارای کاربرد دقیق و توانایی های شگفت انگیز می باشد و یکی از چندین گزینه دولت روسیه برای نشان دادن واکنش می باشد.

 

وزیر دفاع روسیه نیز چند روز قبل به خبرنگاران اعلام کرد: این سامانه در خدمت یگان های مربوطه قرار گرفته است و قابل استقرار در هر مکان مورد نیاز می باشد./1420/ 1409/ح

 

ارسال نظرات