۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۹۲۸۹۴
با حضو وزیر کشور؛

استاندار جدید قم معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با حضور وزیر کشور، علما و مسؤولان استانی در قم برگزار شد.
مراسم توديع و معارفه استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه استاندار قم بعد از ظهر امروز در تالار معصومیه(س) استانداری قم با حضور وزیر کشور برگزار و حجت‌الاسلام صالحی منش به عنوان استاندار جدید قم معرفی شد.
در این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولانی استانی حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم از خدمات کرم رضا پیریایی استاندار قبلی قم تقدیر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی در این مراسم طی سخنانی با تقدیر و تشکر از پیریایی استاندار سابق برای حجت‌الاسلام صالحی منش در خدمت به مرد شهر مقدس قم آرزوی توفیق کرد.
پیریایی نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان این‌که این مراسم تودیع و معارفه نیست و مراسم تقدیر و تشکر است، افزود: برای این که کارها در قم به نتیجه برسد باید نقشه راه داشته باشیم.
صالحی منش استاندار جدید قم نیز در سخنانی توسعه و پیشرفت همه جانبه قم در کنار توجه به عقلانیت، امنیت و سلامت همه جانبه در قم را از اهداف پیش رو دانست.
رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این مراسم انتخاب حجت‌الاسلام صالحی منش را از الطاف الهی دانست و با تشکر از خدمات پیریایی، گفت: همه باید تلاش کنیم تا عدالت و عقلانیت حاکم شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم با حضور وزیر کشور از خدمات پیریایی استاندار پیشین قم تقدیر و حجت‌الاسلام صالحی منش به عنوان استاندار جدید قم معرفی شد./927/پ202/ج
ارسال نظرات