۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۹۳۱۴۶

پیکان النصره به سمت عراق

خبرگزاری رسا ـ در درگیری میان گروه تروریستی جبهه النصره و ارتش عراق در مرز سوریه، 8 تن از تروریست ها هلاک شدند.
نيروهاي گروه جبهه النصره

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: عناصر گروهک تروریستی النصره درصدد حمله به یک پاسگاه ارتش عراق در مناطق مرزی با سوریه بودند که پس از درگیری و کشته و زخمی شدن شماری از آنها، مجبور شدند به داخل خاک سوریه متواری شوند.

 

این منبع در گفتگو با خبرگزاری سومریه نیوز اعلام کرد که شماری از عناصر گروهک النصره سحرگاه سه شنبه درصدد حمله به یکی از پاسگاه های ارتش عراق در مناطق مرزی با سوریه بودند که با واکنش مرزبانان عراقی مواجه شدند.

 

نیروهای عراقی به دنبال این درگیری و به دلیل وجود احتمالی افراد مسلح در برخی مناطق هم مرز با سوریه، اقدام به پاکسازی این مناطق کردند.

 

مقر اصلی گروهک ترورریستی النصره که از سوی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان تامین مالی می شود در خاک سوریه قرار دارد و هر چند یک بار اعضای این گروهک در داخل خاک عراق نیز مبادرت به اقدامات تروریستی می کنند.

 

گروهک تروریستی النصره با گذشت حدود 34 ماه از بحران سوریه، جنایات فراوانی در حق مردم بی دفاع این کشور و در تامین منافع صهیونیست ها، غربی ها و کشورهای مرتجع عرب انجام داده است./1420/ 1409/ح

ارسال نظرات