۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۹۳۲۶۶
همزمان با 9دی؛

همایش روحانیان عقیدتی سیاسی منطقه چهار کشور در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش روحانیان سازمان عقیدتی سیاسی استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی(منطقه چهار کشوری) همزمان با 9دی در مشهد برگزار می شود.
حکمتي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسین حکمتی پور، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صبح امروز در نشستی مطبوعاتی با اعلام این خبر گفت: این همایش یک روزه در بخش ویژه، با حضور چهره های سیاسی به بررسی زوایای شکل گیری فتنه88 و خلق حماسه 9دی می پردازد.

 

وی افزود: در بخش تخصصی نیز مباحث اخلاقی، نوآوری و ایتکارات، مشکلات و راهکارها بررسی خواهد شد. البته مباحث مربوط به این بخش پیش از برگزاری همایش در قالب کارگروه هایی بررسی شده و جمع بندی نهایی در روز همایش توسط سرگروه مربوطه ارائه می شود.

 

حجت الاسلام حکمتی با اشاره به حضور 120 تن از روحانیان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان بزرگ در این همایش، اظهار کرد: استاندار خراسان رضوی، حجت الاسلام بهرامی نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی و حجت الاسلام یوسف پور رییس دفتر امور روحانیان سازمان عقیدتی سیاسی از سخنرانان این برنامه خواهند بود.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی همچنین دیدار با امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان را از دیگر برنامه های این نشست عنوان کرد.

 هدایت و آگاه سازی مردم توسط رهبری، 9 دی را شکل داد

وی در ادامه، با تأکید بر این که 9دی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی باید زنده نگاه داشته شود، افزود: در این روز بزرگ، مردم با تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و ارزش های اسلامی، دست رد به سینه استکبار و عوامل فتنه زدند.

 

حجت الاسلام حکمتی در مورد نقش نیروی انتظامی در کنترل فتنه88، گفت: در جریان فتنه، استکبار و ایادی داخلی آن با همه توان و امکانات برای براندازی نظام به صحنه آمدند تا مسیر انقلاب را منحرف و مردم را رو در روی نظام قرار دهند و انتخابات بهانه ای بیش نبود.

 

وی ادامه داد: در این خصوص، نقش محوری رهبر معظم انقلاب در هدایت، آگاه سازی و همدلی مردم که در نهایت به حماسه 9دی منجر شد، نباید نادیده گرفته شود.

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: همه دلسوزان نظام در خاموش کردن فتنه88 نقش داشتند اما در این میان حضور، صبر و تحمل نیروی انتظامی در جریان حوادث و نیز ردیابی عوامل فتنه یک نقش بسیار تعیین کننده بود.

 

حجت الاسلام حکمتی یادآور شد: نشست یک روزه روحانیان عقیدتی سیاسی خراسان بزرگ 9 دی، ساعت 7:30 دقیقه صبح در محل هتل سجاد مشهد واقع در میدان امام خمینی(ره)، مقابل ساختمان شورای شهر برگزار خواهد شد./930/پ202/ع 

 

ارسال نظرات