۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۹۳۲۸۷
آیت الله مظاهری خطاب به استاندار اصفهان:

به انتظارات افراد تندرو توجه نکنید

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه حوزه‌های علمیه اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان، از وی خواست، بدون توجه به انتظارات افراد تندرو،‌ در راستای عمل کردن به وظایف گام برداشته و به حرکت روبه جلو خود ادامه دهد.
آيت الله مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه های علمیه اصفهان، امروز در دیدار با زرگر پور، استاندار اصفهان، ضمن بیان این که، استاندار جدید تا کنون در حد توان فعالیت کرده است، گفت: امیدوار باشید و با امید تلاش کنید تا این بار سنگین به مقصد برسد.

 

رییس حوزه های علمیه اصفهان، با اشاره به دیدار مدیران شرکت نفت با امام راحل در ابتدای انقلاب، یادآور شد: امام خمینی (ره)، در پاسخ به این سخن که «نیامده‌ایم بگوییم از انقلاب چه می خواهیم، بلکه آمده‎ایم بگوییم انقلاب از ما چه می خواهد»، اظهار داشت: انقلاب از شما شناخت وظیفه و عمل کردن به وظیفه می خواهد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان، از استاندار خواست بدون توجه به انتظارات افراد تندرو،‌ در راستای عمل کردن به وظایف گام برداشته و به حرکت روبه جلو خود ادامه دهد.

 

وی همچنین خواستار انتصاب نیروهایی همگام و همسو با مدیریت استان، فعال، کارآمد و دلسوز برای نظام در جهت حل مسائل و مشکلات پیش رو شد.

حضرت آیت الله مظاهری نقش ایثار، فداکاری و گذشت را در پیشبرد امور مؤثر خواند و تأکید کرد: باید همه نیروها متحد و در کنار هم برای حل مسائل موجود تلاش کنند.

 

وی در پایان با اشاره به سخنان استاندار در خصوص طرح های کاهش آلودگی هوا و ساماندهی رودخانه زاینده رود، ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در جهت تهیه طرح های مذکور بر تسریع در اجرایی شدن آنها تأکید کرد.

 

در ابتدای این دیدار، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، گزارشی از وضعیت استان ارائه کرد و به شرح مسائل اصلی و اساسی استان پرداخت.

 

وی با تأکید بر لزوم تفاهم و تعامل دستگاه ها و تک تک افراد خدمتگزار، ‌اذعان داشت: ارتباط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر با مجموعه استانداری برای حل مسائل ضرورت دارد، خوشبختانه این ارتباط و تعامل مثبت اکنون وجود دارد و آرامش موجود در استان در راستای همین ارتباط و تعامل بوده است.

 

زرگرپور همچنین از تلاش برای مشخص نمودن وظایف دستگاه ها و عدم ارجاع همه مسائل به استاندار سخن گفت و افزود: در خصوص تغییر و تحول اصل بر ابقای نیروهاست، مگر این که چهار شاخص اعتدال، تخصص و تجربه، کارآیی و تعامل وجود نداشته باشد.

 

استاندار اصفهان با بیان این که بر خلاف سایر استان ها، دامنه تغییر و تحولات در استان اصفهان محدود بوده است، به شرح تحولات صورت پذیرفته تا کنون پرداخت و افزود: با تعامل و همکاری نیروها مسائل را حل خواهیم نمود.

 

وی با تأکید بر  ظرفیت بالقوه، امکانات و نیروهای کارآمد در استان، تصریح کرد: لزوم رسیدن استان به جایگاه تراز اولی، همکاری و همدلی و همگام شدن این عناصر برای پیشرفت روبه جلو است.

 

استاندار اصفهان همچنین دو طرح تهیه شده در خصوص کاهش آلودگی هوا و ساماندهی رودخانه زاینده رود را تشریح نمود.

 

زرگرپور همچنین در خصوص ابر پروژه های اصفهان و همچنین مسائل فرهنگی استان نیز صحبت و از حضرت آیت الله مظاهری درخواست کرد، رهنمودهای خود را در این خصوص ارائه کند./939/پ202/س

ارسال نظرات