۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۹۳۳۴۸
خطیب جمعه ارومیه:

هرگونه فتنه‌ای با اقدام ولایی مردم روبه رو خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارومیه گفت: حماسه 9 دی اثبات کرد که اگر کسی در مقابل نظام اسلامی فکر فتنه بر سر داشته باشد، مردم ولایتمدار آن را از صحنه حذف خواهد کرد.
حجت الاسلام بابازاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، خطیب جمعه ارومیه و مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بزرگداشت سالگرد 9 دی، حماسه حضور مردم خاطرنشان کرد: 9 دی روز بصیرت و آگاهی مردم و نقطه عطفی در مبارزه و مقابله با کج روی، فتنه و انحرافات است.

 

حجت الاسلام بابازاده اضافه کرد: در شرایط کنونی بصیرت و آگاهی مردم بیشتر از 9 دی سال 88 است که باید به این امر افتخار کرد.

 

امام جمعه موقت ارومیه گفت: حماسه 9 دی اثبات کرد که اگر کسی در مقابل نظام اسلامی فکر فتنه بر سر داشته باشد، مردم ولایتمدار آن را از صحنه حذف خواهد کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به توافق نامه ژنو، اظهار کرد: طبق رهنمود رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اعتماد به تیم مذاکره کننده، جریانات داخلی نیز باید با پیروی از ولی فقیه از اظهار نظرهالی تند و افراطی پرهیز کنند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت : تیم مذاکره کننده ایران کاملا پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب هستند، جریان های داخلی باید فضای همدلی را برای موفقیت این تیم در عرصه مذاکرات فراهم کنند.

 

حجت الاسلام بابازاده اظهارات برخی از افراد را زمینه سوء استفاده برای دشمنان خواند و افزود: هر چند سران غرب در رابطه با اجرای توافقات ژنو، اظهارات نسنجیده و غیر اصولی بیان کردند ولی ما همچنان با صداقت به جهانیان ثابت خواهیم کرد که همچنان به توافقات خود در ژنو پای بند هستیم.

 

وی همچنین با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) گفت: امیدواریم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان، حرمت این ایام را نگهدارند و مجالس پرشوری را در دهه آخر صفر شاهد باشیم.

 

حجت الاسلام بابازاده با گرامیداشت ایام میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)و تبریک این روز به هموطنان و همشهریان مسیحی ، اظهار کرد: حضرت عیسی(ع) پیامبری اولوالعزم هستند که فضایل اخلاقی بسیاری در قرآن برای ایشان نقل شده است.

 

وی اضافه کرد: حضرت عیسی مسیح دارای ویژگی های برجسته ای هستند که باید از فضایل و ویژگی های اخلاقی ایشان در راستای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی بیش از پیش بهره مند شویم./936/پ202/س

ارسال نظرات